الگوریتم ماوس کور گوگل چیست؟ تاثیر آن بر سئوی محلی


SEO Zoo این موتور جستجوی قدرتمند داستان ها و ماجراهای مختلفی دارد. هر کدام از این الگوریتم ها وظیفه خاصی دارند. در نتیجه همه این الگوریتم ها، سایت ها در رتبه بندی گوگل SERP برای کاربران قرار می گیرند. قرار داده شده. در این سری از مقالات برترین زبان آموزان، قصد داریم در مورد الگوریتم کاربردی و شاید ناآشنا موش کور صحبت کنیم. اگر اطلاعات زیادی در مورد این الگوریتم ندارید، توصیه می شود با یک زبان آموز برتر همراه شوید تا به طور مفصل توضیح دهید که الگوریتم ماوس کور گوگل چیست؟ بیایید پرداخت کنیم. می توانید ما را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

معمولا الگوریتم هایی مانند الگوریتم پاندا ، الگوریتم پنگوئن ، الگوریتم گورخر و… از جمله الگوریتم های محبوب برای سئوکاران هستند که در تمامی نمونه های موجود با نام این الگوریتم ها آشنا هستید. اما تعدادی الگوریتم وجود دارد که کمتر در بین مردم شناخته شده اند اما وظایف مهمی دارند. یکی از این الگوریتم ها الگوریتم ماوس کور نام دارد که وظایف مهمی دارد تا به کاربران شما در جستجوی نتایج به نتیجه دلخواه کمک کند. .

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

  • الگوریتم ماوس کور گوگل چیست؟ (الگوریتم پوسوم)
  • چرا الگوریتم موش کور گوگل به این نام خوانده شد؟
  • کدام وب سایت ها تحت تأثیر الگوریتم ماوس کور هستند؟

الگوریتم ماوس کور گوگل چیست؟

در ابتدای مسیر بدون هیچ توضیح اضافی قصد داریم به الگوریتم ماوس کور گوگل بپردازیم. شما قطعا با جستجوی محلی آشنا هستید و می دانید که بخشی از نتایج در گوگل SERP محلی یا همان مکان است و بر اساس موقعیت جغرافیایی فیلتر می شود. مثلا براتون واضح بود که موقعیت گوشی در شرق تهران به دنبال آدرس بهترین رستوران ها و یک نفر دیگر در غرب تهران به دنبال همین موضوع است. وقتی یک کلمه کلیدی خاص را در گوگل جستجو می کنید، هر دو نفر به دو نتیجه متفاوت می رسند که نشانه خوبی از جستجوی محلی است. در همان ابتدای مسیر سوالی که برای کاربران پیش می آید این است که آیا گوگل الگوریتم کبوتر برای این کار ارائه نکرده است؟ بله، درست است که اولین الگوریتمی که برای جستجوی محلی بر اساس موقعیت مکانی معرفی کرد، الگوریتم کبوتر نام داشت، اما در سپتامبر 2016 الگوریتم کور را با امکانات بهتر و کامل تری نسبت به کسب و کارهای محلی در وب منتشر کرد. آنها می توانند جزو نتایج برتر گوگل باشند و ترافیک ارگانیک خوبی را به سایت خود هدایت کنند. در واقع می توان الگوریتم موش کور را نسخه بهبود یافته الگوریتم کبوتر معرفی کرد که به دنیا معرفی شد. این الگوریتم از قابلیت های خاص خود فراتر رفته و محدوده جستجوی محلی را بسیار کوچکتر کرده است. به عنوان مثال، این الگوریتم به شما امکان می دهد مشاغل خارج از شهر را از مشاغل خارج از شهر متمایز کنید و برای مشاغل خارج از شهر رتبه بندی کنید. با کمک این ابزار جستجوگران می توانند فاصله تا مکان مورد نظر را نیز تعیین کنند. یکی از ابزارهایی که به الگوریتم موش کور کمک کرده است اپلیکیشن نقشه گوگل است که کسب و کارها را در مکان های خاص قابل مشاهده کرده است. در واقع ایده پشت این الگوریتم ها این بود که با وجود پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت و رشد شهرها، یک سری از کسب و کارها که در خارج از شهرها قرار دارند بتوانند فروش خوبی را تجربه کنند که الگوریتم موش کور او توانست آن را انجام دهد. این برای این مشاغل

مقاله پیشنهادی الگوریتم Freshness گوگل چیست؟ خواندن.

عامل دیگری که در سئوی محلی بسیار تاثیرگذار است و الگوریتم ماوس کور گوگل برای آن بسیار مهم است، یکپارچگی و یکنواختی آدرس های کسب و کار است. به عنوان مثال، وقتی کسب و کار خود را در نقشه گوگل مپ ثبت می کنید، باید همان آدرس، شماره تلفن و دامنه را برای آن ثبت کنید و در هر نقطه از دنیای اینترنت که می خواهید در مورد کسب و کار خود با همان ویژگی ها و یک نام ثابت صحبت کنید. از آنجایی که این الگوریتم گوگل به یکپارچگی آدرس یا به اصطلاح NAP فنی بسیار حساس است و به آن توجه می کند و نمی توانید دو آدرس مختلف را برای کسب و کار خود در یک مکان در نقشه گوگل ثبت کنید، چرا کسب و کارهای زیادی وجود دارند که ثبت نام می کنند. دو فعالیت مختلف به عنوان یک برند با دو URL متفاوت، اگر گوگل آنها را یکی در نظر بگیرد، چنین وب سایت هایی با رتبه های پایین تری همراه خواهند بود.

چرا الگوریتم موش کور گوگل به این نام خوانده شد؟

این حیوان به دلیل جثه کوچکش برای دفاع از خود در برابر دشمنانی که به او آسیبی نمی رسانند می میرد. با استفاده از موقعیت جغرافیایی و همچنین قوانین تعریف شده برای آن، الگوریتم ماوس کور می تواند جستجو را تغییر داده و کسب و کارهای محلی و حومه شهر را با فیلترهای خود در SERP قرار دهد.

الگوریتم ماوس کور گوگل چیست؟ با من باش.

کدام وب سایت ها تحت تأثیر الگوریتم ماوس کور هستند؟

خوب حالا که با الگوریتم موس کور گوگل آشنا شدیم می خواهیم بررسی کنیم که کدام وب سایت ها تحت تاثیر الگوریتم ماوس کور هستند؟

مقاله پیشنهادی آموزش الگوریتم رتبه بندی خواندن.

مشاغلی که خارج از محدوده شهر هستند!

علیرغم الگوریتم ماوس کور، کسب و کارهای محلی را قابل مشاهده کرده و می توانند ترافیک را جذب کنند. مثلا در جنوب تهران به دنبال مکانیک ماشین خود هستید. خب، اولین قدم این است که یک جستجوی مکانیکی برای X در گوگل انجام دهید. وقتی جستجوی محلی وجود ندارد، آدرس تعمیرگاه های مختلف شهر را می خوانید، اما الگوریتم ماوس کور گوگل بر اساس موقعیت مکانی شما است. تعمیرگاه های جنوب تهران که در SERP نبودند را نشان می دهد. خب این خیلی مهمه البته توجه داشته باشید که فکر نکنید اگر سایت خود را با سئو کلاه سیاه بهینه کرده اید، می توانید با جستجوی محلی با الگوریتم کبوتر جستجو کنید. توجه داشته باشید که رتبه بندی در گوگل حاصل نتایج همه الگوریتم ها است. به طور کلی می توان گفت که این الگوریتم مشاغل و مشاغل خارج از محدوده شهری را از مشاغل درون شهری جدا می کند تا با کلمه کلیدی تناسب بیشتری داشته باشند.

الگوریتم ماوس کور گوگل

کسب و کارهای زنجیره ای با چندین آدرس مختلف!

کسب و کارهای زنجیره ای مانند ستاره های بزرگ، شهروندان، پزشکان با چندین مطب مختلف و استفاده از الگوریتم کور گوگل می توانند به خوبی در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوند. مثلا یک پزشک در تهران یا سراسر کشور 2 یا 3 مطب دارد که وقتی نام او را در گوگل جستجو می کنید با توجه به موقعیت جغرافیایی شما نزدیک ترین مطب به شما نمایش داده می شود. این اجازه می دهد تا هر کاربر با توجه به نیاز خود نتیجه را نشان دهد.

مکان‌های اطراف را با همان آدرس فیلتر کنید

این الگوریتم برای فیلتر مکان های نزدیک به هم و دارای آدرس یکسان استفاده می شود. اگر دو کسب و کار در یک ساختمان باشند، جفت آنها احتمالاً در جستجوی یکسان نمایش داده نمی شوند. مثلاً اگر دو دندانپزشک یا دو رستوران و…. کار در یک ساختمان اداری، حتی اگر کار آنها نامرتبط باشد، احتمالاً در همان جستجو نمایش داده نمی شوند.

مقاله پیشنهادی الگوریتم فهرست اول موبایل چیست؟ خواندن.

حال سوالی که برای کاربران پیش می آید این است که چگونه سایت خود را برای الگوریتم ماوس کور بهینه کنیم؟

سایت خود را به سایت های دایرکتوری ارسال کنید
شما باید سایت خود را به سایت های دایرکتوری ارسال کنید. اگر نمی‌دانید سایت‌های دایرکتوری چگونه هستند، در اینجا توضیح مختصری ارائه می‌شود: سایت‌های دایرکتوری مجموعه‌ای از اطلاعات کسب‌وکارهایی را که فعالیت و موقعیت یکسانی دارند جمع‌آوری می‌کنند. شما می توانید به صورت رایگان در این سایت ها ثبت نام کنید و اطلاعات کسب و کار خود را در آنها وارد کنید. با این کار به الگوریتم کبوتر کمک می کنید تا شما را در جستجوهای محلی قرار دهد. سایت های دایرکتوری باعث می شوند که نرخ کاربر بالایی به سایت شما برسد.

کسب و کار خود را در Google Maps ثبت کنید.
شما می توانید سایت و آدرس کسب و کار خود را به صورت رایگان به گوگل ارسال کنید. این ثبت آدرس در Google Maps به الگوریتم کبوتر کمک می کند تا شما را در Google SERP قرار دهد. علاوه بر درج مکان، شماره تماس، اطلاعات کاری، ساعات کاری و می. در گوگل مپ ثبت نام کنید.

آدرس و شماره تلفن خود را در فوتر سایت قرار دهید.
اگر می خواهید در سئوی محلی موفق شوید باید آدرس و شماره تلفن خود را در فوتر سایت قرار دهید. این باعث می شود که کاربران در هر صفحه جدید وارد فوتر سایت شما با URL در پایین صفحه شوند و این باعث تکراری شدن می شود. الگوریتم ماوس کور گوگل به راحتی این آدرس و شماره تماس را شناسایی کرده و در سئوی محلی آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

مقاله پیشنهادی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل خواندن.

آخرین کلمه:

ما سعی کرده ایم به طور کامل در مورد الگوریتم کور گوگل چه کنیم؟ صحبت کنیم و نکات کاربردی در این زمینه بیان کنیم. اگر تاکنون با این الگوریتم آشنایی ندارید، توصیه می شود از این پس با در نظر گرفتن این الگوریتم، وب سایت های خود را بهینه کنید. اگر قوانین سئو کلاه سفید گوگل را رعایت کنید، مطمئن باشید که هرگز توسط الگوریتم های گوگل جریمه نخواهید شد. توجه داشته باشید که اگر قوانین گوگل را زیر پا بگذارید، ممکن است مشمول جریمه های سنگینی از جمله جریمه های سایت خود شوید. اگر تجربه ای در زمینه الگوریتم و جریمه الگوریتم دارید، لطفا آموزش را در قسمت نظرات با دوستان برتر خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید بهترین دوره های آموزشی در ایران را دوست داشته باشید آموزش بازاریابی دیجیتال ، آموزش سئو و در زبان آموز برتر بخوانید. با تشکر از توجه شما.