به روز رسانی الگوریتم 2 گوگل فلوریدا


یکی از پیچیدگی ها و مشکلات سئوکاران زمانی بود که الگوریتم فلوریدا ۲ به روز شد و تغییرات عمده ای در هسته گوگل ایجاد شد و بسیاری از وب سایت ها تغییر کردند. این به روز رسانی در مارس 2019 انجام شد و مارس را به یکی از چالش برانگیزترین و سخت ترین ماه ها برای وب مسترها و سئوکاران تبدیل کرد. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در بین الگوریتم های گوگل که همگی از نام حیوانات الهام گرفته شده اند، نام الگوریتم فلوریدا ۲ از کجا آمده است؟ به‌روزرسانی الگوریتم به فلوریدا ۲ تغییر نام داد زیرا همزمان با کنفرانس SEO Pubcon در فلوریدا بود. اگر حتی با الگوریتم فلوریدا 1 آشنایی ندارید به طور مختصر برای شما توضیح می دهیم. پس با مقاله کاربردی به روز رسانی الگوریتم Google Florida 2 همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

  • به روز رسانی الگوریتم گوگل فلوریدا چیست؟
  • به روز رسانی الگوریتم Google Florida 2 چیست؟
  • چه وب سایت هایی تحت تأثیر به روز رسانی الگوریتم Google Florida 2 قرار می گیرند؟
  • چگونه سایت خود را برای به روز رسانی الگوریتم Google Florida 2 بهینه کنیم؟

به روز رسانی الگوریتم گوگل فلوریدا چیست؟

ما ترجیح می دهیم قبل از اینکه به جزئیات الگوریتم فلوریدا 2 بپردازیم، کمی در مورد الگوریتم فلوریدا 1 صحبت کنیم. الگوریتم فلوریدا 1 گوگل در 16 نوامبر 2003 به روز شد. این الگوریتم برای جلوگیری از سروکار داشتن هرزنامه‌های SEO با وب‌سایت‌هایی که به عنوان هرزنامه رتبه‌بندی می‌شوند، مورد استفاده قرار گرفت. حالا این فعالیت هرزنامه شامل چه مواردی می شود؟ در گذشته سئوکاران از کلمات کلیدی در قالب لینک های خارجی در انکر تکست سایت ها استفاده می کردند، الگوریتم آن ها را دستکاری می کردند و در نتیجه می توانستند جایگاه اول را در موتور جستجو به دست آورند. پس از این به روز رسانی، گوگل وب سایت های مختلف را جریمه کرد. حالا چرا الگوریتم فلوریدا؟ سئوکاران معتقد بودند که پس از به روز رسانی این الگوریتم طوفانی در زندگی سئوکاران رخ داد و از آنجایی که ایالت فلوریدا به داشتن طوفان های شدید معروف است، این به روز رسانی فلوریدا نیز نام گرفت.

خوب حالا که با آپدیت الگوریتم فلوریدا 1 آشنا شدیم، می توانیم الگوریتم فلوریدا 2 را بهتر درک کنیم که در ادامه به آن می پردازیم.

مقاله پیشنهادی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل خواندن.

به روز رسانی الگوریتم Google Florida 2 چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، در مارس 2019، گوگل تصمیم گرفت تا الگوریتم های خود را قوی تر و کارآمدتر کند تا از این هرزنامه ها جلوگیری کند و جستجوهای گوگل را تا حد امکان برای کاربران بهینه کند. توضیح اولیه دلیل نامگذاری فلوریدا 2 را متوجه شدیم. قبل از به روز رسانی هسته گوگل، یعنی قبل از ماه مارس، مدیران وب سایت متوجه تغییراتی در موتور جستجوی گوگل SERP شدند و حدس زدند که این بار نوبت به هسته اصلی گوگل رسیده است. به روز رسانی. همانطور که احتمالاً می‌دانید، متوجه همه به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌های گوگل نمی‌شوید، اما وقتی همه مدیران وب‌سایت‌ها از تغییرات آگاه باشند، طوفانی بزرگ از جانب موتور جستجوی Google را نشان می‌دهد.

چه وب سایت هایی تحت تأثیر به روز رسانی الگوریتم Google Florida 2 قرار می گیرند؟

خوب، سوال بزرگ برای کاربران این است که الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل روی کدام وب سایت ها تمرکز کرده و آنها را جریمه می کند. پس از این به روز رسانی، اکثر وب سایت ها به اتفاق آرا اثرات زیر را بر روی سایت های خود مشاهده کردند. تمامی این افکت ها در تمامی وب سایت های دنیا انجام شده و مربوط به منطقه و مکان خاصی نبوده است.

  1. ترافیک و سرعت ترافیک صفحات وب را افزایش دهید
  2. تغییر در رتبه بندی کلمات کلیدی کوتاه
  3. تغییرات نامنظم در رتبه بندی صفحات و ترافیک
  4. صفحات نتایج موتور جستجوی SERP در تلفن های همراه ناپایدارتر از رایانه های رومیزی بودند
  5. بهبود در برخی از روش های جستجوی گوگل مانند جستجوی صوتی یا ویدیویی

در واقع با بروزرسانی الگوریتم فلوریدا ۲ گوگل، صفحات وب سایت هایی که با دور زدن الگوریتم های گوگل رتبه بندی شده بودند حذف شدند و در عوض سایت هایی که تولید محتوای بهتر، سئوی بهتر و رتبه بندی بهتری داشتند در SERP ها قرار گرفتند. ترافیک را جذب کرد.

چگونه سایت خود را برای به روز رسانی الگوریتم Google Florida 2 بهینه کنیم؟

خوب، اکنون که با به روز رسانی الگوریتم گوگل فلوریدا ۲ آشنا شدیم، یک سوال تکراری در بین همه کاربران این است که چگونه می توانیم مشکلات را کاهش دهیم و در نهایت آنها را برطرف کنیم؟ به خاطر داشته باشید که برای جذب گوگل و بازیابی جایگاه خود باید روی کار خود تمرکز کنید و صبر و حوصله زیادی داشته باشید.

کیفیت ETA خود را افزایش دهید.

خب در مرحله اول اگر با ایتا آشنایی ندارید توضیح مختصری در مورد آن به شما می دهیم. EAT مخفف عبارت لاتین Expertise, Credibility and Reliability است. با استفاده از این دستورالعمل ها و تولید محتوای با کیفیت و مفید می توانید رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

مقاله پیشنهادی الگوریتم دزدان دریایی چیست؟ خواندن.

محتوای بی کیفیت ممنوع!

یکی از عواملی که گوگل سایت شما را جریمه کرد این بود که شما محتوای بی کیفیت و نادرست در وب سایت خود تولید می کردید و سعی می کردید با انجام سئو کلاه سیاه و تغییر SERP گوگل گوگل را گمراه کنید. بنابراین وقتی می خواهید سایت خود را برای به روز رسانی الگوریتم 2 گوگل فلوریدا بهینه کنید، باید این روش ها را کنار بگذارید. در مرحله اول لیستی از تمامی مطالب وب سایت خود تهیه کنید و از نظر کیفیت آن ها را بررسی کنید و در صورت وجود محتوای بی کیفیت در این لیست سعی کنید این موارد را اصلاح کنید. چگونه بفهمیم محتوای سایت ما بی کیفیت است؟

برای محتوای کوتاه (معمولا کمتر از 300 کلمه)، گوگل به هیچ وجه محتوای کمتر از 300 کلمه را بررسی نمی کند و بی ارزش است. اگر وب سایت شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کند با نصب افزونه یو اس بی سئو متوجه می شوید که اگر محتوای شما کمتر از 300 کلمه باشد اصلا مورد قبول گوگل نیست.

استفاده از محتوای تکراری از سایت های دیگر یکی از روش هایی که متأسفانه سازندگان محتوا از آن استفاده می کنند این است که محتوای با کیفیت از سایت های برتر را در سایت خود کپی و جایگذاری می کنند و به نوعی مطالب را سرقت می کنند. آنها این کار را انجام می دهند و فکر می کنند که این محتوا در وب سایت آنها به اندازه کیفیت وب سایت منبع است. متاسفانه اینطور نیست و توسط الگوریتم های گوگل جریمه خواهید شد.

الگوریتم Google 2 Florida

محتوایی در سایت که لینک ندارد و به صفحه خاصی اشاره نمی کند. همانطور که می دانید، باید بتوانید یک زنجیره لینک بیلدینگ بین محتویات سایت خود ایجاد کنید. بنابراین اگر محتوایی در وب سایت شما وجود دارد که دارای لینک داخلی و خارجی نیست، می توانید این موارد را اصلاح کنید.

کلمات کلیدی بی شماری در یک محتوا وجود دارد. یکی از مواردی که متأسفانه در وب سایت ها بسیار رایج است این است که هنوز برخی سئوکارها هستند که تعداد کلمات کلیدی استفاده شده را افزایش می دهند و تمام محتوای سایت را با این کلمات پر می کنند. این روش به شدت مورد تنفر الگوریتم های گوگل قرار گرفته و سخت با آن مبارزه می کنند و جریمه های سنگینی برای آن در نظر گرفته اند.

پیشنهاد می شود مقاله رقص گوگل چیست؟ خواندن.

سرعت وب سایت خود را افزایش دهید!

وقتی از الگوریتم های گوگل صحبت می کنیم به یک هدف مشترک می رسیم که رضایت کاربر است و رضایت کاربر زمانی حاصل می شود که وب سایت شما از سرعت خوبی پشتیبانی کند و همانطور که می دانیم سرعت سایت یکی از مهمترین مواردی است که الگوریتم های موتورهای جستجوی گوگل از آن استفاده می کنند. به آن بسیار حساس است و سایت هایی که خیلی سریع بارگذاری می شوند معمولاً در نتایج برتر گوگل نیستند. ابتدا باید سعی کنید سرعت سایت را افزایش دهید. برای افزایش سرعت سایت چه کنیم؟

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید از افزونه های مفید استفاده کنید و افزونه های زیادی را در سایت خود نصب نکنید. افزایش تعداد افزونه ها سایت را سنگین تر می کند و هر چه سایت سنگین تر شود کندتر می شود. برای جلوگیری از کاهش سرعت می توانید از افزونه های کاربردی مانند Wp Rocket استفاده کنید و آن را در سایت خود نصب کنید. در این افزونه کدهای CSS و JS شما که فضای زیادی را اشغال می کند و سرعت آن کاهش می یابد، حجم آن را کاهش داده و به افزایش سرعت سایت کمک می کند. اگر از کدنویسی سفارشی استفاده می کنید، سعی کنید کد سایت خود را بهینه کنید تا فضای کمتری اشغال شود.

همچنین CDN یکی از مواردی است که به سرعت سایت شما کمک می کند. شما می توانید نمونه های CDN خارجی و داخلی را برای سایت خود نصب کنید و به سرعت بخشیدن به سایت خود کمک کنید. توجه داشته باشید که گوگل یکی از افرادی است که از سایت شما بازدید می کند و اگر سایت شما کند باشد امتیاز منفی دریافت خواهید کرد.

تصاویر وب سایت خود را بهینه کنید می دانیم که حجم بالای وب سایت ها باعث کاهش سرعت سایت می شود که با حفظ کیفیت تصاویر باید با ابزارهای موجود این سرعت را کاهش دهید. برای این منظور مقاله پیشنهاد می شود کاهش حجم عکس آنلاین بخوانید تا با ابزارهای کاربردی و خوب آشنا شوید.

با هاستینگ های معتبر همکاری کنید و سعی کنید از خدمات خوب استفاده کنید. از افزایش هزینه ها نترسید. اگر بتوانید گوگل را راضی کنید، چند صد میلیون در ماه یا یک هفته درآمد خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ خواندن.

امنیت وب سایت خود را تضمین کنید!

اگر گوگل متوجه شود که نمی توانید از اطلاعات کاربران خود به خوبی محافظت کنید، قطعا به شما امتیاز منفی می دهد. انجام مجموعه ای از دستورالعمل ها و فرآیندهایی که یک کسب و کار برای افزایش امنیت و به حداقل رساندن نفوذ هکرها انجام می دهد، امنیت سایت نامیده می شود. حالا این امنیت چگونه تامین می شود؟

  1. استفاده از اینترنت امن و معتبر
  2. برای ورود به ادمین ها از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید
  3. یک رمز عبور امن توسط ادمین ها انتخاب کنید
  4. همکاری با شرکت های میزبانی وب معتبر
  5. از گواهی امنیتی HTTPS استفاده کنید
  6. از افزونه های امنیتی استفاده کنید
  7. از وب سایت به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله توصیه می شود امنیت سایت چیست؟ برای حل مشکلات خود در این زمینه بخوانید.

سایت خود را قابل اعتماد کنید!

یکی از راه های افزایش اعتبار سایت استفاده از صفحات مربوط به ما و تماس با ما است. چنین کاربرانی می توانند قبل از خرید از هویت کسب و کار شما مطمئن شوند و در ایجاد اعتماد بسیار موثر است. استفاده در وب سایت های ایرانی نماد اعتماد الکترونیکی در جلب رضایت کاربران و همچنین ایجاد اعتماد بسیار موثر است.

آخرین کلمه:

سعی کرده ایم به طور کامل در مورد به روز رسانی الگوریتم گوگل فلوریدا ۲ صحبت کنیم و نکات کاربردی در این زمینه را بیان کنیم. اگر تا به حال با این الگوریتم آشنایی ندارید، بهتر است با در نظر گرفتن این الگوریتم وب سایت خود را بهینه کنید. اگر تجربه جریمه شدن توسط الگوریتم های مختلف گوگل را دارید، لطفاً آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا دوستان برتر شما از تجربه شما استفاده کنند. شما می توانید بهترین دوره های آموزشی در ایران را دوست داشته باشید آموزش بازاریابی دیجیتال ، آموزش سئو و در زبان آموز برتر بخوانید. با تشکر از توجه شما.