نکات گزارش + روی افزایش کلیک کنید


رعایت نکات رپورتاژ در هنگام انتشار گزارش در سایت مقصد یکی از موارد مهمی است که تنها برخی تولیدکنندگان محتوا به آن توجه داشته اند (حتی برخی از سئوکاران نیز از برخی نکات بی اطلاع هستند). ریپورتاژ هزینه های زیادی دارد از جمله هزینه نوشتن آن تا هزینه سایت مقصد و سایت هایی که واسطه هستند و همه گزارش ها موثر خواهند بود اما می توانید برخی از تکنیک ها را به راحتی انجام دهید. می توانید آنها را ضرب کنید. در سایت آموزش برتر قصد داریم تمامی نکات گزارش را برای شما ذکر کنیم و ترفندهای آن را توضیح دهیم.

ابتدا در مقدمه باید به شما در مورد اثربخشی رپورتاژ بگوییم، رپورتاژ نوعی بک لینک است اما متفاوت. به عنوان مثال، شما شروع به ساخت بک لینک در سایت های رایگان می کنید، بسیار متفاوت از گزارش ها خواهد بود، مطمئنا نمی توانید لینک های فالو را از سایت های محبوب و قدرتمند دریافت کنید، اما گزارش ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی لینک فالو برای سایت خود دریافت کنید. (گزارش ها شوک بسیار عجیبی به لندینگ پیج شما وارد کرده است و قطعا در روند سئوی صفحه فرود شما تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت) شرکت در دوره های آموزشی سئو و آموزش رپورتاژ آگهی توصیه می شود.

نکات گزارش دهی + آموزش

زمان مناسب برای گزارش چه زمانی است؟ زمان آیا زمان تقریبی برای آن وجود خواهد داشت؟

قطعا در سایت های جدید و تازه تاسیس زمان تقریبی برای آن وجود خواهد داشت. مشاهده شده در آن؛ زمانی برای انتشار گزارش مناسب خواهد بود که سایت شما از نظر لینک سازی داخلی واجد شرایط باشد، به عبارتی باید دو تا سه ماه مقاله و مطالب را در قسمت وبلاگ منتشر کنید و بر اساس آن مطالب مربوط به لینک هر دسته و صفحات فرود مرتبط (توصیه می شود عناوین مقالات پر جستجو و پربازدید را بازنویسی کنید یا مطالب نویسندگی جالبی را منتشر کنید)، سپس پس از تقویت سئوی داخلی سایت (پس از دو تا سه ماه) نوبت به آن می رسد. برای انجام این. وقت آن است که به لینک خارجی بروید. نکات گزارش را دست کم نگیرید)

نکات گزارش دهی:

تا اینجا مقاله توضیحات بسیار مختصری به شما داده است و با مطالعه آنها آماده مطالعه این قسمت خواهید بود. توجه داشته باشید که نکات گزارش را بسیار ساده و مختصر و البته توضیح داده ایم شک نکن با انجام آنها می توانید جلوه های فوق العاده ای دریافت کنید:

  • گزارش زمانی که Google Hannimon: ممکن است بسیاری از شما اطلاعات کافی در مورد ماه عسل گوگل نداشته باشید، سایت شما پس از طراحی و نمایش آن با وارد کردن آدرس سایت در گوگل به مدت 10 تا 15 روز در باکس سند خواهد بود و در این روزها نباید لینک داده و درج کنید. محتوا، اکنون بعد از کادر Google Docs گوگل هانیمون است؛ به اصطلاح ماه عسل گوگل زمانی است که به یکی از صفحات فرود شما رتبه خاصی داده می شود و شما می توانید صفحه ای که رتبه بندی شده را بررسی کنید و به گزارشی بروید تا موقعیت خود را مشخص کنید.
  • تراکم کلمات و کلمات کلیدی: اولین نکته گزارش قطعا تراکم در محتوای گزارش است، متن گزارش در اکثر سایت ها روی 1200 اعمال خواهد شد و شما باید در این 1200 کلمه تمام تلاش خود را بکنید تا کاربر وارد سایت شما شود. توجه داشته باشید که ممکن است متن گزارش بیشتر از این مقدار باشد اما کاربر به خواندن آن ادامه ندهد.
  • جذابیت نوشته و متن شما در 150 تا 300 کلمه اساسی: ‌ شما باید در این حجم از محتوا تمام تلاش خود را بکنید تا کاربر را به ادامه خواندن مطالب ترغیب کنید، پیشنهاد می کنیم در این قسمت اطلاعات عجیبی را برای کاربر ذکر کنید یا محتوای نسبتاً آموزشی در اختیار آنها قرار دهید، البته توضیحات آماری نیز جالب خواهد بود. برای کاربران و به عنوان نقاط گزارش در نظر گرفته خواهد شد. تعداد کل قربانیان کرونا در ایران و…)
  • از سرفصل های جذاب و قابل کلیک استفاده کنید: داشتن تیتر بسیار جذاب باعث شده تا امروزه کاربران زیادی وارد آن صفحات شوند و قطعا اگر کاربران زیادی وارد صفحه گزارش شما شوند ممکن است وارد سایت شما نیز شوند و این امر در روند سئوی شما تاثیر مثبت خواهد داشت. انتخاب عناوین می تواند معقول ترین کاری باشد که باید انجام دهید، به عنوان مثال تیترها نباید زیاد بحث برانگیز باشند زیرا سایر کاربران آن را باور نمی کنند و قطعا کمتر کلیک می کنند، با انتخاب یک موضوع جالب و شما به سادگی بهترین کار را انجام داده اید. (ساده ترین مثال این است که کاربران وارد صفحات بحث برانگیز در سایت های خبری نمی شوند. البته افراد کمی هستند که روی آنها کلیک می کنند)

آموزش از صفر تا صد امتیاز گزارش

  • از کلمات پرطرفدار استفاده کنید: استفاده از کلمات کلیدی و کلمات روند در ابتدای مقاله و در ابتدای هر پاراگراف همیشه در تمامی آموزش ها و نکات گزارش به شدت توصیه می شود. استفاده از کلمات روند به این منظور انجام خواهد شد که جستجوهای گوگل زیادی در ارتباط با آن انجام شود. و وجود این نوع کلمات کلیدی بسیار موثر خواهد بود. (البته اگر افزونه های سئو برای سایت خود نصب کرده اید، یکی از معیارهای آنها استفاده از کلمات کلیدی در پاراگراف اول و))
  • نام برند سایت خود را در کنار سایت های مطرح ایرانی و خارجی ذکر کنید: به جرأت می توان گفت یکی از موثرترین روش ها برای گزارش امتیاز و هنگام انتشار گزارش، چیزی خواهد بود که فقط برخی افراد از آن اطلاع دارند. شما به اصطلاح نام برند خود را در یکی از قسمت های سایت خود در کنار سایت ها و دامنه مربوطه تکرار می کنید. (به عنوان مثال اگر سایت شما در زمینه موبایل است می توانید بنویسید: سایت (شما) در کنار سایت دیجی کالا، تکنولایف و موبایل دات آی آر پیشروان فروش موبایل هستند)
  • انتشار گزارش در سایت هایی که مشابه دامنه و سایت های خبری شما هستند: انتشار گزارش در یکی از این دو سایت برای شما بسیار راحت خواهد بود. سایت های خبری همانطور که می دانید بازدیدکنندگان زیادی دارند و شما می توانید با انتشار گزارشی با موقعیت جذاب شوک بزرگی به صفحه هدف خود وارد کنید. انتشار گزارش در سایت هایی در همین زمینه بی تاثیر نیست. (توجه داشته باشید که اگر محتوای شما بر کسب و کار سایت مقصد تأثیر بگذارد، سایت قطعاً به شما اجازه انتشار محتوا را نمی دهد یا از شما خواسته می شود که محتوای گزارش را بررسی و بازنویسی کنید)
  • انتشار گزارش دائمی: ارسال گزارش در سایت هایی که بعد از مدتی ریپورت را حذف می کنند، قطعا تاثیر بسیار بدی روی سئو سایت شما خواهد داشت، زیرا بک لینک ها همیشه باید دائمی باشند و یک بار حذف آن ها باعث افت رتبه شده است، برای شما مفید خواهد بود، مگر اینکه داشته باشید. یک لینک داخلی بسیار دقیق و عالی انجام داد. این مورد باعث می شود که یک بار شوک وارد صفحه هدف شود و سپس یک بار آنها را قطع کند و این مورد برای گوگل مشکوک بوده و باعث پنالتی شدن سایت می شود)

آیا جمله (انتشار گزارش در سایت 5 میلیونی بهتر از انتشار گزارش در سایت 5 میلیونی) صحیح است؟

این جمله قطعا اشتباه است و یکی از رایج ترین اشتباهات در گزارش نکات است. به جای گرفتن بک لینک از یک سایت قدرتمند، بهتر است از 20 سایت با آن قیمت بک لینک زیاد بگیرید. گوگل به این موضوع به گونه ای نگاه می کند که قطعا سایت شما از شهرت خاصی برخوردار است که بسیاری از سایت ها به شما لینک فالو داده اند و در این صورت اثربخشی این نوع گزارش بیشتر است. (توجه داشته باشید که هر دوی این گزارش ها تاثیر دارند، اما مهم است که متناسب با کیفیت و تعداد بالا باشد، روی کیفیت تمرکز کنید زیرا یکی از نکات گزارش دهی است)

نکات این گزارش چیست و چرا اینقدر مهم هستند؟

استفاده از تصاویر منحصر به فرد را فراموش نکنید:

مدتی است که الگوریتمی در آپدیت های گوگل ظاهر شده است که تصاویر تکراری و منحصربفرد را تشخیص می دهد و مطمئنا منحصر به فرد بودن تصاویر بر روند انتشار گزارش تاثیر می گذارد (محتوای گزارش شما باید دارای یک یا دو عکس باشد). اما اگر نتوانیم همیشه تصاویری از خودمان طراحی و آپلود کنیم چه؟ پیشنهاد می کنیم تغییرات بسیار کوچکی در آن ها ایجاد کنید، مثلا وارد برنامه فتوشاپ شوید و سایز را تغییر دهید و یا نام برند سایت خود را روی آن اعمال کنید، از تصاویر منحصربفرد نقاط رپورتاژ و سئو استفاده کنید. (انتخاب تصاویر نیز باید مرتبط با زمینه کاری باشد و ترجیحا از تصاویر در قسمت های مربوطه استفاده شود)

سخنان پایانی و خلاصه نکات گزارش:

امیدواریم از این مقاله از سایت برتر لذت ببرید و در صورت رضایت آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در پایان مقاله بهتر است به چند نکته مهم اشاره شود تکرار کنيم. اساسی ترین نکته در رابطه با زمان مناسب گزارش این است که در قسمت های اولیه همه آنها را به خوبی توضیح داده ایم. یافتن و انتشار گزارش های بعدی زمانی خواهد بود که لینک سازی داخلی و به اصطلاح سئوی داخلی شما بسیار قدرتمند شده و برای سئو خارجی آماده می شود.

نکته دوم در انتخاب لغات و تیترهای مد روز این است که ممکن است کلمات مد روز مناسب رشته شما نباشند اما بهتر است از آنها استفاده کنید. از طرفی بازدیدکنندگان سایت قطعا به سایت شما خواهند آمد و علاوه بر آنها ممکن است بازدیدکنندگانی از نتایج گوگل دریافت کنید.