نکات طلایی برای محتوا نویسی | نکات برجسته 2022


محتوا نویسی و به قول معروف تولید محتوا یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر بازاریاب دیجیتال باید به آن مسلط باشد، علاوه بر دیجیتال مارکتینگ ها، خود تولیدکنندگان محتوا نیز باید تمام نکات و قوانین را بدانند، اما متاسفانه برخی از افراد در تولیدکنندگان محتوا پروژه شکست می خورند و نمی توانند به هدف اصلی خود برسند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، اصلا نگران نباشید زیرا زبان آموز برتر اینجاست تا آخرین نکات طلایی نوشتن محتوا را به شما بگوید.

پس اگر در این زمینه متخصص هستید و می خواهید پروژه های زیادی در زمینه تولید محتوا دریافت کنید و درآمد کسب کنید، پیشنهاد می کنم در پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نکات طلایی محتوا نویسی را مرور کنیم و به تفصیل ارائه دهیم. توضیح با این کار می توانید این نکات را در محتوای خود پیاده کنید و نتیجه مثبت بگیرید تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید. اگر در تولید محتوا مهارت دارید و می توانید خوانندگان را جذب کنید، می توانید بگویید که محتوای جذابی نوشته اید و از نرخ پرش خودداری کرده اید. مقاله پیشنهادی نرخ پرش چقدر است؟ خواندن.

آنچه در این مقاله خواهید آموخت:

  • تولید محتوا چیست؟
  • نکات طلایی برای نوشتن محتوا

تولید محتوا چیست؟

قبل از اینکه توضیح را شروع کنیم، می خواهیم به طور خلاصه معنای تولید محتوا را بیان کنیم. تولید محتوا به معنای ایجاد مجموعه ای از اطلاعات با هدفی خاص در حال حاضر در قالب متن، فرم، ویدئو و غیره است. سازنده محتوا لزوماً نویسنده محتوا نیست، بلکه گردآورنده محتوایی است که از قبل وجود دارد اما در قالب یک محتوا بیان می شود. روش نوین.

مقاله پیشنهادی بازار یابی ویدیو چیست؟ خواندن.

استراتژی بازاریابی محتوا
استراتژی بازاریابی محتوا

نکات طلایی برای نوشتن محتوا

در این قسمت به توضیح نکات مفید و مهم می پردازیم.

شما باید مهارت نوشتن داشته باشید!!

توجه داشته باشید که لازم نیست نویسنده باشید، باید مهارت های لازم برای این کار را داشته باشید. حتماً اصول نوشتن را یاد گرفته اید، حالا می توانید با سلیقه و طرز فکر خودتان مطالب را هدایت کنید. شما باید با تولید محتوای حرفه ای خوانندگان حرفه ای را به انتهای مقاله خود بکشانید. بنابراین برای تولید محتوای حرفه ای به مهارت های نوشتاری نیاز دارید.

سازنده محتوا برای اینکه بتواند محتوا بنویسد باید از مسائل روز آگاهی داشته باشد. کپی محتوا ممنوع است زیرا کاربران سرعت فونت تکراری نویسنده را تشخیص می دهند که باعث کاهش اعتبار شما می شود.

اگر می خواهید یک تولید کننده محتوای قوی باشید، ابتدا دایره لغات خود را افزایش دهید، سپس کتاب های مرجع را مطالعه کنید تا در مورد آن اطلاعات کسب کنید و در نهایت برای تقویت جوهر نوشتن خود شروع به نوشتن کنید.

تایپ سریع را یاد بگیرید

به عنوان یک تولید کننده محتوا، شما با صفحه کلید و کامپیوتر سر و کار دارید، بنابراین باید بتوانید از این ابزار استفاده کنید. به عنوان مثال، شما نویسنده ماهری هستید که قلم ذهنی دارید و می خواهید برای کارفرمای خود مقاله بنویسید. چون باید این محتوا را تایپ کنید، باید سریع هم تایپ کنید. این بسیار مهم است که چه زمانی یک مقاله 2000 کلمه ای را تایپ می کنید.

اگر مهارت های تایپ شما سریع باشد، می توانید محتوای خود را در زمان کمتری تولید کنید، بنابراین می توانید پروژه های بیشتری انجام دهید و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید. اینکه بخواهید یک به یک به دنبال کلمات روی صفحه کلید بگردید تا یک مقاله 2000 کلمه ای روی صفحه کلید بنویسید برای شما یک نکته منفی دارد و باعث می شود پروژه های کمتری داشته باشید و داشتن پروژه های کمتر به معنای درآمد کمتر است!!

سئوکار باشید!!

سازنده محتوا متخصص سئو نیست، اما باید دانش نسبی سئو را بداند و با افزونه Yoast Seo کار کند. نمی توان گفت تولید کننده محتوا نیازی به دانستن سئو ندارد، بلکه شما باید محتوای خود را با اصول فنی سئو سئو کنید. علاوه بر تولید محتوا برای مخاطبان خود، باید بتوانید آن محتوا را برای الگوریتم های گوگل شخصی سازی کنید.

اولین نکته این است که سازنده محتوا باید با لینک سازی داخلی و زنجیره لینک بیلدینگ آشنا باشد، سپس در تراکم کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی در تیترها مهارت داشته باشد. اگر به سئو علاقه مند هستید اما اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید، قطعا پیشنهاد می شود آموزش سئو محسن حبیبی راد خواندن.

با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شوید.

امروزه اکثر سایت‌ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده‌سازی می‌شوند، بنابراین یک تولیدکننده محتوا باید با نحوه ارسال در این سیستم آشنایی کامل داشته باشد. شما باید دوره داشته باشید آموزش وردپرس تفاوت بین برگه ها و متن، نحوه قرار دادن محتوا، برچسب گذاری، کار با افزونه ها و… را ببینید. بدانید.

اکثر پست های شغلی تولید کننده محتوا امروزه برای افرادی است که می دانند چگونه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار کنند.

با فتوشاپ آشنا شوید.

یک تولید کننده محتوا باید با ابزارهای فتوشاپ آشنایی نسبی داشته باشد، شما نیازی به طراحی بنر حرفه ای ندارید اما گاهی اوقات نیاز به ویرایش عکس ها و تصاویر برای محتوای خود دارید که نیاز به مهارت فتوشاپ دارد. قطعا یکی یادگیری فتوشاپ در این زمینه ساده ببینید تا بتوانید نیازهای اولیه تولیدکننده محتوا را برآورده کنید.

توجه داشته باشید که در اکثر موارد با محتوای ویدیویی می توانید تأثیر بیشتری داشته باشید. همچنین اگر به عنوان تولید کننده محتوا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استخدام شده اید، قطعا برای طراحی پست های خود به فتوشاپ نیاز دارید، پس این موضوع را جدی بگیرید.

مدیریت زمان

اکثر تولیدکنندگان محتوا به صورت دورکاری یا آزاد کار می کنند، بنابراین باید در برنامه ریزی و مدیریت زمان به خوبی مهارت داشته باشند. اگر سازنده محتوا برای محتوای خود برنامه ریزی نکند باعث تاخیر در تمام پروژه ها می شود که نتیجه خوبی نیست.

اکثر کارفرمایان نسبت به زمان بندی محتوای خود حساس هستند و از الگوریتم خاصی پیروی می کنند. اگر نتوانید این زمان بندی کارفرما را برای انتشار محتوا دنبال کنید، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. پس این را در نظر داشته باشید.

زبان انگلیسی

برای اینکه یک تولید کننده محتوا خوب باشید باید با زبان انگلیسی آشنا باشید و شاید بپرسید چرا؟ شما باید مقالات و سایت های خارجی را مطالعه کنید و در مواردی این متون را به فارسی ترجمه کنید و در مطالب خود استفاده کنید، بنابراین نیاز به دانش نسبی زبان انگلیسی دارد و باید بسته هایی داشته باشید. آموزش انگلیسی استفاده کنید.

جدای از اینها، در برخی از عناوین شغلی، تولیدکننده محتوا ملزم به تولید محتوا به زبان انگلیسی است. بنابراین اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و می توانید به این زبان محتوا تولید کنید، می توانید پروژه های بیشتری را مشاهده کنید.

محتوا پادشاه است

شما باید مهارت ویرایش داشته باشید.

حتماً قبل از ارسال یا انتشار مطالب منتشر شده را ویرایش کنید. ویرایش شامل نکات نوشتن، تصحیح املای کلمات، تصحیح جملات و افعال و غیره است.

حتما این کار را برای محتوای خود انجام دهید و از آن غافل نشوید. زیرا اگر محتوای شما هر یک از مشکلات بالا را داشته باشد از ارزش کار شما می کاهد پس حتما این مرحله را با دقت دنبال کنید.

ویرایش محتوای Heman شما را از یک تولید کننده محتوای معمولی به یک تولید کننده محتوای حرفه ای تبدیل می کند.

بتوانید در وب جستجو کنید.

به عنوان یک تولید کننده محتوا، باید بتوانید در وب برای موضوعات مختلف جستجو کنید تا با موضوعات مختلف آشنا شوید و بتوانید آن را به روش خود بازنویسی کنید.

شما باید بتوانید با گوگل سوال بپرسید و به آنها پاسخ دهید و در نتیجه موضوعات مختلف را در وب جستجو کنید.

تسلط بر دفتر

شما باید در آفیس مخصوصا word مسلط باشید چون گاهی لازم است مطالب خود را به صورت word برای کارفرما ارسال کنید پس حتما این را بدانید.

آخرین کلمه:

ما سعی کرده ایم نکات طلایی محتوا نویسی را به طور کامل توضیح و مرور کنیم و نکات کلیدی را برای بهتر شدن پروژه های شما بیان کنیم. شاید فکر کنید که نکات گفته شده ساده است و نیازی به انجام آن نیست، اما بدانید که اگر حداقل 2 یا به 3 مورد توجه کنید و اصولی را رعایت کنید که تاثیر زیادی در عملکرد شما خواهد داشت. این نکات را نادیده نگیرید.

اگر علاقه مند به تولید محتوا هستید، مطمئن باشید آموزش تولید محتوا دانش آموز برتر را مطالعه کنید تا دانش خود را افزایش دهید.

اگر تجربه ای در زمینه تولید محتوا در پروژه های مختلف و همکاری با کارفرما دارید، لطفاً آن را در قسمت نظرات با ما و دوستان برتر ما به اشتراک بگذارید. با تشکر از توجه شما به زبان آموز برتر.