50 فالوور رایگان اینستاگرام (روزانه و بدون ریزش)

درحالی این روزها حواشی پیرامون موضوع فیلترینگ اینستاگرام درحال اوجگیری است که آمارها نشان میدهند این شبکه اجتماعی یکی از محبوبترین و پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در ایران است و درحالحاضر بیش از ۴۷ میلیون کاربر فارسیزبان در بستر این شبکه فعالیت میکنند. مدیر مرکز پژوهشی بتا در پاسخ به حواشی مطرح شده اخیر پیرامون فیلتر شدن اینستاگرام میگوید: نگاه حذفی به شبکههای اجتماعی کارساز نیست. اگر اینستاگرام فیلتر شد جایگزین آن چه خواهد بود و برنامه بعدی چیست، اینکه فقط به فکر فیلتر کردن بدون هیچ جایگزینی باشیم، برنامه مناسبی نیست. در حقیقت در چند سال اخیر، شبکههای اجتماعی در کنار اینکه بستری برای تبلیغات و اطلاعرسانی کسبوکارها را فراهم کردهاند، خود نیز به زیرساختی برای اداره کسبوکارها تبدیل شدهاند؛ به بیان بهتر تعداد قابلتوجهی از کاربرانی که درحالحاضر در اینستاگرام در حال کسب درآمد هستند، هیچ مغازه یا فروشگاهی برای عرضه محصولات خود ندارند و فقط از طریق صفحه کسبوکارشان در اینستاگرام، مشتریهای خود را پیدا میکنند و از طریق همین صفحه خدمات یا محصولات خود را عرضه میکنند. هرچند بهدلیل تحریمها این شبکه اجازه ایجاد صفحات تجاری خود را به کاربران و کسبوکارهای ایرانی نمیدهد اما فضای این بستر اجتماعی به تدریج به سمت یک بازارگاه بزرگ برای کسبوکارهای خرد و خانگی رفته بهطوریکه ارتزاق تعداد زیادی از خانوارها حالا به وجود اینستاگرام وابسته است.

اینستاگرام مارکتینگ

This article has been written by GSA Content Generator Demoversion!

دوره اینستاگرام

بنابراین باید گفت که نگاه حذفی به شبکههای اجتماعی جواب نمیدهد. شیوع بحران کرونا و تعطیلیهای اجباری بسیاری از کسبوکارها، کاربرد تجاری این پلتفرم را پررنگتر کرد و بسیاری از کسبوکارها با افزایش تمرکزشان بر فعالیت در این شبکه، توانستند تا حدی ضربه اقتصادی کرونا به کسبوکارشان را جبران کنند. در زمان کرونا عمدتا فروشگاهها و مغازههایی که بهدلیل تعطیلیهای اجباری و قرنطینه، امکان ارائه خدمات و محصولات خود را بهصورت حضوری نداشتند، از این بستر حداکثر استفاده را بردهاند. فینیزاده تاکید میکند: در مجموع باید پذیرفت که اکنون اینستاگرام به یکی از بسترهای اصلی فعالیت کسبوکارها تبدیل شده و در دوره اخیر شیوع کرونا تا حد زیادی توانسته است جایگزین فروش در فروشگاه و مغازه شود. معمولاً صاحبان کسب و کار، سئو و بهینهسازی را به متخصص سئو واگذار میکنند. وی با تاکید بر اینکه نسبت به مردم، کاربر، شبکه اجتماعی و آینده آنها شناخت نداریم، افزود: نقطه ضعف ما این است که نمیدانیم مشکل چیست و باید چه کرد و مهمتر از آنکه دغدغه ایرانی کردن شبکههای اجتماعی را داشته باشیم باید بدانیم که سیاستهای ما در این شبکهها چیست. شما می توانید به عنوان مثال با هاست کردن یک وب سایت و تولید محتوا با استفاده از CMS های Hubspot شروع کنید. This has been generated by GSA Content Generator Demoversion.

با انتخاب کسب و کار مناسب و کسب آگاهی درمورد روش های جدید سرمایه گذاری می توانید سود زیادی از این روش بدست آورید. اما اگر موافق باشید میریم سراغ معرفی 15 روش و ایده پولساز برای کسب درآمد از اینستاگرام، با ادامه این مقاله همراه ما باشید… اما اهمیت این شبکه اجتماعی به همینجا ختم نمیشود و بررسیها نشان میدهند تعداد زیادی از صفحات موجود در این شبکه، به فعالیتهای تجاری اختصاص دارند و این صفحات تجاری عمدتا متعلق به کسبوکارهای خانگی، بومی و غیررسمی هستند. مدیر مرکز پژوهشی بتا تاکید میکند، براساس آمارهای استخراج شده از سوی این مرکز، حدود ۵۰۰هزار کسبوکار استانی و بومی در اینستاگرام صفحه فعال دارند که از این صفحات هم بهعنوان بستری برای تبلیغ و هم برای ارتباط با مشتری و ارائه محصولات و فروش آن استفاده میکنند. وی میافزاید: این آمارها اقتضا میکنند که مسوولان این وجه از شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام را جدی بگیرند و تصمیمات کلان درباره فضای مجازی، مبتنی بر جایگاه کنونی شبکههای اجتماعی در اقتصاد بومی و خرد گرفته شود.

آموزش اینستاگرام

روش دیگر برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه، تولید محتوا در پیج دیگران است، البته اگر در تولید محتوا در اینستاگرام حرفه ای شده اید، با ایده تولید محتوا در اینستاگرام آشنا هستید، می توانید از این روش در اینستاگرام کسب درآمد کنید. این درصد بالای موفقیت در بازاریابی از طریق ایمیل باعث محبوبیت این روش تبلیغاتی نسبت به سایر کانال های تبلیغات آنلاین شده است. ایده چهارم یعنی هتلگردی که هنوز در ایران نمونه خاصی از آن نمیبینیم میتواند برای شما بسیار پولساز باشد، اگر اهل سفر هستین و با هتل ها و خدمات مختلف آنها آشنایی دارید میتوانید آنها را معرفی و تحلیل کنید، تهیه و ساخت ویدیو از محیط هتل ها تنها به کمی روابط عمومی نیاز دارد و قطعاً هتل ها از معرفی و تبلیغات رایگان بدشون نمیاد اما توجه داشته باشید که بزرگنمایی نکنید و ویدوهای شما جنبه تبلیغاتی برای مخاطب نداشته باشد، فقط سعی کنید که نیازی از مخاطب را برآورده کنید، اگر بتوانید در این زمینه قوی ظاهر شوید مطمئناً در آینده اقامتگاه ها و مکان های بومگردی برای تبلیغات به سراغ شما می آیند یا اینکه شما میتوانید پیشنهاد خودتان را برای آنها ارسال کنید.