15 نکته برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود (صفحه فرود)


صفحه فرود یکی از مهم ترین صفحات یک سایت است و افراد مختلف از این طریق وارد سایت ما می شوند و محصول یا خدماتی را که برای آنها ارائه کرده ایم مشاهده می کنند. این صفحات فرود توسط تمامی سایت ها استفاده می شود و این صفحات بیشتر در مناسبت های خاصی که کمپین فروش برگزار می شود استفاده می شود. اما کاری که ما باید انجام دهیم تا نرخ تبدیل صفحه فرود یا صفحه فرود را افزایش دهیم، چیزی است که امروز می‌خواهیم در راهنمای برتر بررسی کنیم.

برای سایت ها، علاوه بر مشتری که وارد صفحه فرود آنها می شود و از صفحه بازدید می کند، نرخ تبدیل نیز بسیار مهم است. زیرا موفقیت یک کمپین به نرخ تبدیلی بستگی دارد که در صفحه فرود رخ داده است. حال این نرخ تبدیل می تواند عوامل مختلفی مانند دریافت اطلاعات تماس، پر کردن فرم، فروش محصول یا خدمات و … باشد. اگر می خواهید نرخ تبدیل صفحات فرود را تا حد امکان افزایش دهید، با ما همراه باشید.

نکات مهم برای افزایش نرخ فرود در صفحات فرود سایت

در ابتدا ممکن است فکر کنید که یک صفحه فرود در واقع می تواند هر صفحه ای در سایت شما باشد. این درست نیست زیرا شما در حال آماده سازی یک صفحه فرود هستید تا مشتری پس از ورود به صفحه باید متقاعد شود که اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهد و محصول شما را لایک کند تا پس از تکمیل فرآیند بازاریابی، به مشتری وفادار تبدیل شود. انجام دادن. برای بهینه سازی این صفحات که به صفحات فروش نیز معروف هستند، بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید.

راه هایی برای افزایش بازده نرخ صفحه فرود

1. شناسایی مشتری اولین و مهمترین چیز است

بسیاری از مردم بر این باورند که مهم نیست چه نوع ترافیک و ترافیکی به سمت سایت می رود. اما در آموزش دیجیتال مارکتینگ به صراحت توضیح داده شده است که برای بهینه سازی نرخ تبدیل در Linding Page یک کاربر باید وارد سایت شود که برای ما به عنوان مخاطب است. زیرا احتمال اینکه چنین کاربری به مشتری تبدیل شود و در قیف بازاریابی قرار بگیرد بسیار بیشتر است. علاوه بر این، می توانید پرسونای مخاطب را برای کاربران خود مشخص کنید تا بتوانید دقیقاً مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند.

2. یک صفحه فرود بسیار ساده داشته باشید

بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند که داشتن یک صفحه فرود پر زرق و برق بسیار مهم است. این در صورتی است که چنین چیزی مشتری و کاربر شما را بیشتر گیج می کند. شما باید بتوانید تمام توجه خود را روی دعوت به اقدام یا CTA متمرکز کنید تا بهترین نرخ تبدیل را به دست آورید. یکی از شرکت هایی که همیشه بهترین Lening Page را به شما ارائه می دهد Droobox است. این شرکت ساده ترین و در عین حال بهترین لندینگ پیج مورد نیاز برای جذب کاربر را به شما ارائه می دهد که تمامی قسمت های آن با نظم خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

دانلود قالب فرود

3. عنوان را بهینه کنید

وقتی وارد یک سایت یا صفحه فرود می شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند. عنوان صفحه. عنوان صفحه در واقع کاربر را با کلیات و مهمترین چیزی که در صفحه نمایش داده می شود آشنا می کند. به همین دلیل عنوانی که برای یک صفحه قرار می دهید باید بسیار مناسب باشد تا بتوانید نرخ تبدیل بالایی داشته باشید. بهتر است عناوینی که استفاده می کنید مبهم نباشد و هدف کلی صفحه را تا حد امکان به کاربر نشان دهد. حتی اگر فکر می کنید ممکن است عنوان طولانی باشد و کاربر نتواند با آن ارتباط برقرار کند، می توانید یک خط در مورد صفحه توضیحات زیر عنوان اصلی بنویسید که هم بهینه شده باشد و هم نرخ تبدیل صفحه فرود شما را افزایش دهد.

4. همیشه بهترین و جذاب ترین ها را در بالا بنویسید

یکی از کارهایی که می توانید برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود خود انجام دهید این است که مهمترین و جذاب ترین عبارات را در بالای صفحه بنویسید تا کاربر را متقاعد کنید که صفحه شما را پایین بیاورد و همه چیز را بخواند. از چنین ترفندی برای روزنامه بسیار استفاده می شود، یعنی در واقع آنچه را که مردم برای خرید روزنامه انگیزه می دهند را بالای صفحه قرار می دهند و به این ترتیب افراد بیشتری به خرید روزنامه روی می آورند.

بنابراین شما نیز باید سعی کنید بهترین عبارات را در بالای صفحه فرود خود بنویسید تا کاربر با دیدن آنها بیشتر جذب ادامه صفحه شما شود. بسیاری از افراد با تلفن همراه یا تبلت وارد لندینگ شما می شوند و شما باید سعی کنید بهترین موقعیت را برای واکنش گرا بودن صفحه قرار دهید.

5. فیلدهای ورودی را افزایش ندهید

برای دریافت اطلاعات کاربر فقط به نام و شماره تماس یا ایمیل او نیاز دارید و قرار نیست در اولین ورود به سایت شما تمام مشخصات او را دریافت کنید. بهتر است در صفحه فرود و فرم خود حداکثر 3 فیلد داشته باشید و با افزایش آن به کاربران فشار وارد نکنید. زیرا ممکن است کاربر را دفع کند و نرخ خروج در صفحه فرود را برای شما افزایش دهد. طبق تحقیقات انجام شده در Quicksprout، داشتن حداکثر 3 فیلد در فرم صفحه فرود، نرخ تبدیل تا 25% را تضمین می کند. تعداد فیلدها به قدری مهم است که اگر یک صفحه تعداد فیلدهای خود را از 4 به 3 افزایش دهد، نرخ تبدیل می تواند تا 50٪ افزایش یابد.

بهترین راه برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود

6. استفاده از ادبیات کاربر و ساده سازی

نکته ای که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که کاربران شما به دنبال خواندن پیچیده نیستند و اگر مطالبی که می نویسید بسیار سخت و ناخوانا باشد، در واقع نرخ خروج کاربر را خودتان افزایش داده اید. . نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که محتوا را مطابق با سلیقه خود کاربران بنویسید. یعنی مثلاً فردی که در زمینه بازی و بازی های موبایلی کار می کند با ادبیات دوستانه و دوستانه می تواند کاربران بیشتری را جذب کند در حالی که مثلاً فردی که در زمینه آموزش وردپرس کار می کند باید صحبت کند. کمی رسمی تر تا مخاطب بیشتر به آن توجه کند.

7. ایجاد حس اضطرار و ترس در مخاطب

حتماً زیاد دیده اید که وقتی یک سایت یا صفحه اینستاگرام کمپین فروش دارد، زمان محدود و گاهی ظرفیت محدودی برای آن تعیین می کند. یعنی به مخاطبش می گوید بعد از دو روز امکان تمدید آن وجود ندارد و این باعث ایجاد حس فوریت در مخاطب می شود و مشتریان سریعتر خرید می کنند. زمان محدود و زمان محدود از مواردی است که بازاریابان زیاد از آن استفاده می کنند و این دو کلمه تاثیر زیادی در فروش و افزایش نرخ لندینگ پیج شما خواهد داشت. این تکنیک به برخی شرکت ها محدود نمی شود و همه برندهای بزرگ و کوچک از آن استفاده می کنند و نتایج فوق العاده منحصر به فردی دریافت می کنند.

8. طراحی سایت و زمان آپلود

در مقاله لندینگ پیج مراحل طراحی و پارامترهایی که یک لندینگ پیج یا لندینگ پیج باید داشته باشد به طور واضح و دقیق توضیح داده شده است. اما به طور کلی طراحی و سرعت نامناسب در صفحه فرود می تواند تا حد زیادی نرخ تبدیل را در صفحه فرود کاهش دهد. اما اگر به طراحی صفحه فرود خود دقت کنید و در عین حال سرعت سایت را تا حد امکان بهینه کنید، زیرا اگر زمان بارگذاری صفحه فرود بسیار کم باشد و به کندی بارگذاری شود، عملا هیچ کاربری دوست ندارد در صفحه فرود بماند. آن صفحه و صفحه خارج می شود و نرخ تبدیل صفحه فرود بسیار کاهش می یابد.

9. فرم را در بهینه ترین موقعیت ممکن قرار دهید

یکی از مواردی که باعث افزایش نرخ تبدیل در صفحه فرود می شود، قرار گرفتن فرم در جای مناسب است. به عنوان مثال، زمانی که فرمی در پایین صفحه قرار می گیرد، احتمال اینکه بسیاری از کاربران هرگز آن را نبینند بسیار زیاد است و این امر نرخ تبدیل در صفحه فرود را بسیار کاهش می دهد. بهترین مکان برای قرار دادن فرم بالای صفحه است تا کاربران با ورود به صفحه بتوانند آن را به طور کامل ببینند.

بهترین صفحه فرود چیست؟

10. از رنگ های مناسب برای تماس اکشن و صفحه فرود استفاده کنید

بهترین لندینگی که می تواند وجود داشته باشد داشتن رنگ های متضاد است و کنتراست نوری که روی صفحه ایجاد می شود باعث می شود کاربر توجه بیشتری به call-action روی نمایشگر داشته باشد. رنگ دکمه فراخوان باید به گونه ای انتخاب شود که با زبان گنگ به مخاطب بگوید روی من کلیک کنید و این باعث افزایش نرخ تبدیل می شود. رنگ مناسب برای call to action قرمز، زرد و سبز است و سعی کنید دکمه call to action حالت سفارشی داشته باشید و به شکلی خاص در سایت تعبیه شود. همچنین می توانید از آزمون A/B در بازاریابی دیجیتال برای انتخاب رنگ مناسب برای دعوت به اقدام خود استفاده کنید.

11. اسنادی از تأثیر محصول یا خدمات خود ارائه دهید

یکی از مواردی که افراد علاقه زیادی به آن دارند، دیدن نتایج و عملکرد قبلی شماست که می توانید آن را به صورت جملات یا نتایج در صفحه فرود خود قرار دهید. دیدن این موارد باعث می‌شود مردم بیشتر به شما اعتماد کنند و برای خرید یا دادن اطلاعات خود بهتر و مطمئن‌تر عمل کنند. برای مثال می توانید چیزی شبیه به متن زیر در سایت خود قرار دهید.

  • 90 درصد افرادی که در سایت ما ثبت نام می کنند از محتوای ما رضایت کامل دارند.
  • شخصی مهم، اطلاعات سایت ما را در زندگی خود بسیار مفید می داند.
  • علی از شیراز فقط در خبرنامه سایت ما ثبت نام کرده است.

همانطور که می بینید، دیدن و خواندن چنین مواردی از سمت کاربر فقط باعث جذب مشتریان بیشتر می شود و فرم شما را در صفحه فرود با اشتیاق بیشتری پر می کند.

12. قسمت نظرات را در صفحه فرود قرار دهید

زمانی که می خواهید یک محصول یا دوره آموزشی بخرید، اگر نظرات مفیدی از افراد در مورد آن کالا یا خدمات مشاهده کنید، بسیار جذب آن می شوید و این کار باعث می شود که اعتماد به آن محصول و خرید آن برای شما آسان شود. . وجود بخش نظرات کاربران در سایت و صفحه فرود به دیگران کمک می کند که آن نظرات را ببینند. برای دادن اطلاعات و خرید بیشتر تشویق شوید. سعی کنید افرادی که قبلاً محصول شما را خریده اند، نظرات خود را در این صفحه به اشتراک بگذارند تا با ورود شخصی به آن صفحه، پس از دیدن نظرات کاربران، اعتماد آنها به شما و برند شخصی شما افزایش یابد.

13. داشتن یک پرسش متداول در صفحه فرود

یکی از کارهایی که می توان برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود انجام داد، داشتن پرسش و پاسخ است. این ترفند باعث می شود کلمه کلیدی که برای صفحه تعیین می کنید بیشتر و بیشتر در عبارات گوگل ظاهر شود. به علاوه وقتی چنین چیزی را در خود صفحه نمایش می دهید به سوالاتی که کاربران در ذهن دارند پاسخ می دهد. برای مثال زمانی که قصد فروش یک دوره آموزشی سئو را دارید، می توانید تمامی نکات و پیش نیازها، عنوان دوره ها و درون را در این کادر پرسش و پاسخ قرار دهید تا مشتری و کاربر به طور کامل با دوره آموزشی شما آشنا شوند. علاوه بر این، با مهندسی کردن این بخش پرسش‌های متداول، می‌توانید تا جایی که می‌توانید ذهن مخاطب را به سمت خرید سوق دهید.

14. از مشتریان و بازدیدکنندگان بخواهید کاری را به وضوح انجام دهند

این به این معنی است که در صفحه فرود خود، به طور واضح و مشخص از کاربران بخواهید که یک فراخوان خاص را انجام دهند. حالا این می تواند خرید یا ثبت نام در سایت یا حتی پر کردن اطلاعات کاربری یک فرد و ارسال آن برای ما باشد. دکمه فراخوان باید به وضوح و تا حد زیادی در صفحه باشد و مشتری باید بداند پس از کلیک بر روی دکمه تماس به اقدام چه اتفاقی خواهد افتاد.

فراخوان برای اقدام در صفحه فرود

15. صفحه فرود خود را بررسی کنید

اگر تمامی موارد ذکر شده را رعایت کنید قطعا صفحه فرودی با بهترین امکانات و نرخ تبدیل بسیار بالا خواهید داشت و نرخ تبدیل بالایی را برای صفحه فرود این صفحه تجربه خواهید کرد. با این حال، بهترین توصیه ای که می توانیم به شما کنیم این است که قبل از انتشار صفحه فرود خود را بررسی کنید. محتویات آن را برای هر گونه نقص یا مشکل بررسی کنید. برای تایید تماس به اقدام را بررسی کنید، بررسی کنید که صفحه موبایل فرندلی است و هیچ نقصی در ساختار آن وجود ندارد. حتی باید به فرم یا محصول در این لندینگ نگاه کنید و تا انتهای مرحله ای که کاربر قرار است طی کند بروید و اگر همه چیز درست بود صفحه فرود را منتشر کنید.

نتایجی که اظهار شده

در این مقاله سعی کردیم راه های افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود را بررسی کنیم تا کاربرانی که وارد سایت شما می شوند به مشتریان هدف تبدیل شوند. بنابراین اگر افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود برای شما مهم است، سعی کنید موارد بالا را در صفحه فرود خود دنبال کنید تا بهترین نتیجه را از صفحه فرود خود بگیرید. حال اگر شما هم راه هایی برای بهینه سازی صفحات فرود می دانید و از آن استفاده کرده اید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در سایت منتشر کنیم. امیدوارم از خواندن این مقاله در سایت آموزش برتر لذت ببرید.