صفر تا صد کسب درآمد از بلاگری

بلاگرهای اینستاگرام میتوانند روزانه تا سقف چند میلیون تومان نیز درآمد داشته باشند و برای آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد. معمولاً فیلمهای حرفه­ای، استراتژیهای مناسبی را در جهت رشد کسب و کار در اینستاگرام بیان میکنند که اگر دوست دارید تا درآمد میلیاردی از اینستاگرام داشته باشید، باید بازاریابی و فروش در اینستاگرام را از طریق یک پکیج حرفهای بهصورت صفر تا صد آموزش ببینید. راه های مختلفی برای درآمدزایی از طریق بلاگری در اینستاگرام وجود دارد. این شغل، پتانسیل درآمدزایی فوق العاده ای دارد. از جمله: خانواده، شغل، کارهای روزانه و غیره که تمامی جنبههای سبک زندگی خود را به مردم معرفی میکنند. از جمله پرطرفدارترین بلاگرهای اینستاگرام، افرادی هستند که در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی خود فعالیت میکنند. این افراد به جنبههای متفاوت زندگی خود میپردازند. یک بلاگر برای ایجاد تولید محتوا میتواند محتواهای متنی و تصویری استفاده کند و آنها را انتشار دهد، اما ولاگرها تنها به تولید ویدیو میپردازند. بعد از این مرحله، نوبت به تولید محتوای کاربردی و با کیفیت میرسد، که باید با ابزارهای خاصی صورت پذیرد.( در ادامه با برخی از این ابزارها آشنا خواهید شد.) البته کیفیت محتوای شما را تعداد کامنتها و لایکهای صفحهتان مشخص میکند. This content has been generated with the help of GSA Content Generator Demoversion!

پس حتما سری به این سایتها نیز بزنید.

اما اگر محتوای شما به صورت انیمیشن است، باید یک کامپیوتر با سخت افزار مناسب خریداری کنید تا محتوای شما کیفیت خوبی داشته باشند. شاید شما بعد از خواندن این مقاله تا به اینجا تصور کنید که اگر میخواهید بلاگر شوید، حتما باید در یکی از زمینههای گفته شده به فعالیت بپردازید؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. پس حتما سری به این سایتها نیز بزنید. در مرحله سوم، از ویژگیهای منحصر به فرد خود، یکی را انتخاب کرده و سعی کنید در تمام محتواها حتما آن را عنوان کنید. کارخانه تولیدکننده کامپیوتر، در فروشهای مستقیم خود، مدلی طراحی کرد که در آن حین سفارش میتوانید قطعات را خودتان انتخاب کنید. سفارش هر مشتری و پروژه جدید باعث میشود نمونه کارهای خوبی جمع کنید و مهارت و استعداد خودتان را به بهترین شکل به مشتریان نشان دهید. بعد از هر فعالیتی حتماً نتیجه کار خودتان را بررسی کنید. تعامل ۲۴ ساعته با طرفدارانتان داشته باشید: هر چقدر به کامنتها و دایرکتهای فالورها پاسخ دهید و نظراتشان را در کار خود دخیل کنید، در واقع به آنها ارزش بیشتری دادهاید، در نتیجه این ارزشگذاری آنها را وفادارتر خواهید کرد.

کسب درآمد از یوتیوب

دومین تفاوت این دو حرفه در آن است که اینفلوئنسرها تاثیرگذاری بیشتری نسبت به بلاگرها دارند. بلاگرها و اینفلوئنسرها در محیط رسانههای اجتماعی فعالیت میکنند و هر دوی آنها به ایجاد محتوایی ارزشمند با استفاده از ابزارهای خاصی میپردازند؛ اما بلاگرها زیرمجموعه اینفلوئنسرها میباشند. در ایران، بلاگرها ماهانه چند صد میلیون تومان درآمد از اینستاگرام دارند، که بسته به مقدار محتوایی که در هرماه تولید میکنند و محصولاتی که ارائه میدهند، این درآمد بیشتر یا کمتر میشود. این بهتر شدن میتواند در زمینههای کسب اطلاعات، تولید محتوا و همینطور تعامل بیشتر با مخاطبان باشد. یک بلاگر میتواند با رسیدن به تاثیرگذاری بالا به اینفلوئنسر تبدیل شود. شاید یکی از سختترین کارها جدا کردن دو مفهوم اینفلوئنسر با بلاگر باشد. در تمامی این تعاریف به جنبههای مشابه این دو شغل اشاره شده است. برای انجام این شغل باید با شبکه های اجتماعی پر کاربرد مانند تلگرام و اینستاگرام که در بین مردم محبوب هستند، آشنایی داشته باشید. This article has been done with the help of GSA Content Generator DEMO!

در این شبکه، میتوانید عضو اتاقهای گفتوگو شوید و به صحبتهایی که بین افراد ردوبدل میشوند گوش دهید. شما در هر زمینهای که حرفهای و متخصص هستید، میتوانید در همان زمینه بلاگر شوید. از جمله کارهای دیگری که میتوانید انجام دهید، ارتقا دادن مهارتهای اینستاگرام خود میباشد، تا بتوانید به بهترین شیوه به عنوان بلاگر در اینستاگرام شناخته شوید و فعالیت کنید. برای بلاگر شدن باید ابتدا موضوع خاصی را برای خود انتخاب کنید تا در اطراف آن موضوع به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوای تصویری، یکی از مهم ترین موارد است زیرا در پیج اولین چیزی که مخاطب را جذب می کند که بماند ،تصاویر هستند.پس باید تصاویری با کیفیت و وضوح بالا تولید و یا از عکس های موجود مشابه که کیفیت خوبی دارند ،استفاده کنید. از جمله تولید کردن محتوای کاربردی، ارزشمند و با کیفیت: هیچ کسی دوست ندارد فیلمها و تصاویر تار و تاریک، متنهایی که پر از اشتباهات تایپی و بدون خلاقیت هستند را نگاه کند، یا بخواند. آپدیت بودن و پیشرفت روزانه را فراموش نکنید: موفق شدن در دنیای پر از شگفتی و خلاقیت در شبکههای اجتماعی با هماهنگ سازی خود با آن محقق میشود. به زبان سادهتر، افرادی که در شبکههای اجتماعی به کمک ویدیو، هدف خود را دنبال میکنند ولاگرها هستند؛ اما کسانی که برای رسیدن به اهداف خود از تمامی محتواهای ویدیویی، متنی، تصویری و غیره استفاده میکنند، بلاگر شناخته میشوند.