شغل های پردرآمد اینستاگرام و ترفند هایی برای کسب درآمد از آن

همچنین پیشنهاد میکنم در مورد چیزی که مخاطب از شما انتظار دارد سوال کنید تا پاسخهای مخاطبان خود را دریافت کنید، این کار به شما در ایجاد محتوای مرتبطتر کمک خواهد کرد. ایدههای مختلفی مانند ایجاد یک پیج اینستاگرام، فروش فالوور، فروش لایک و همچنین ویو اینستاگرام میتواند یکی از راههای جذب مشتری و مخاطب باشد. با رشد مداوم محبوبیت اینستاگرام، تعجبی ندارد که کاربران آن، راههایی برای کسب درآمد در اینستاگرام پیدا کنند. گاهی در اینستاگرام، لایو برگزار کنید تا فالورها فرصتی برای گفتگو با شما داشته باشند! زمانی که شما اقدام به خرید فالوور می نمایید ، قطعا به دنبال خرید فالوور واقعی هستید و تمایل ندارید افراد غیر واقعی و یا نیمه واقعی پیج شما را فالو کنند. زمانی که ویدیو میگیرید، Loopsi یک تصویر را ثابت میکند و پس از آن میتوانید انتخاب کنید که کدام عنصر در ویدیو متحرک باشد. مثلا شما میتوانید با استفاده از نرم افزار Loopsie (نسخه اندروید، نسخه IOS) به طور رایگان یک سینماگراف (که اساساً یک ویدیو با فرمت GIF است و یک عکس ثابت را با یک عنصر متحرک نمایش میدهد) تولید کنید.

دوره اینستاگرام

همچنین متوجه شدیم که چه چیزی را در اینستاگرام به بهترین شکل به فروش برسانیم. از نشان تجاری (لوگو) خود استفاده کنید تا کاربران به شکل بصری نام تجاری شما را تشخیص داده و بفهمند که این حساب کاربری به چه کسی تعلق دارد. استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی: اگر سایت یا وبلاگ شخصی دارید حتما آدرس یا آیکون اینستاگرام خودتان را در آن درج کنید، به این شکل مخاطبان سایت یا وبلاگ شما، در اینتساگرام هم دنبال کننده تصاویر به اشتراک گذاشته شده شما خواهند بود. با افزودن نام خود، کاربران به راحتی میتوانند به طور خاص با جستجوی نام تجاری و یا نام شما، حساب کاربری شما را پیدا کنند. هر چه بیشتر قابل تشخیص باشید، برای نام تجاری شما بهتر است. به این بسنده نکنید که محتوای شما به اندازهی کافی خوب است، با کمی کار بیشتر میتوانید نگاه بینندگان بیشتری را به خود جلب کرده و البته به آنها انگیزه کلیک روی دکمه فالوو را بدهید!

اما این مسئله میتواند رسیدن شما به درآمد را کمی به تأخیر بیاندازد و تلاش بیشتری بطلبد. با این حال، هنگامی که تعداد کمی فالوور اینستاگرام را جذب کردید، بهترین راه برای پیدا کردن آنچه مخاطبان شما میخواهند ببینند، این است که از خود آنها درباره این موضوع سوال بپرسید! همانطور که احتمالا میدانید، مسیر موفقیت در اینستاگرام فقط شامل تولید محتوای عالی نمیشود، بلکه باید محتوای خود را بر اساس قوانین اینستاگرام بهینهسازی کنید. در این بخش ۵ راهکار برای بهینهسازی محتوای اینستاگرامی و جلو زدن از بسیاری از رقبا (به معنای واقعی) را تشریح میکنم. نام شما با نام کاربری متفاوت است و میتواند نام واقعی و یا نام تجاری شما نباشد (هر چند اگر باشد بهتر است و به شما کمک میکند). تعداد برندهایی که بازاریابی اینستاگرام را در استراتژی تجاری خود قرار می دهند در سالهای اخیر افزایش یافته است. همچنین فراموش نکنید که روشهایی بیش از اعمال فیلتر و تم رنگی برای طراحی یک صفحهی اینستاگرام زیبا وجود دارد که در فرصت این مقاله نمیگنجد. یک تم برای کار خود انتخاب کنید، در نظر بگیرید که چه طیف رنگی به کارتان میآید، تفاوتی ندارد که رنگ تند، سرد یا شفاف باشد، اما مهم است که طیف رنگ مشخصی داشته باشید. This article has been generated with GSA Content Generator DEMO.

تصویری از خودتان را انتخاب کنید که بیانگر حرفهی شما باشد و یا حداقل به وضوح چهرهی شما را نشان دهد. همچنین می توانید با عضویت در سایت های فروشگاه سازی و فروش فایل محصولات خود را به بازار عرضه کنید. از این بخش می توانید تحلیل کنید که آن چیزی که شما از مخاطب هدف انتظار داشتید، تا چه حد با واقعیت و مخاطب هدفی که به دست آورده اید، یکسان است. تنظیم قراردادهای کاری به لحاظ نیاز به آشنایی با قوانین مربوط با پیچیدگیهایی همراه شده است. علاوه بر هزینههای مرتبط با اینترنت که در هزینهی استارتآپ اعمال میشوند، ممکن است نیاز باشد تا برنامهریز مراسمات خریدهای اضافی مربوط به برنامهریزی مراسم را انجام دهد؛ یکی از این خریدها عبارت است از خرید یک خط تلفن اختصاصی. برای بهینهسازی نمایه، نخست نیاز دارید که از قابل جستجو بودن نام خود اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که کاربران میتوانند شما را پیدا کنند!