روش های کسب درآمد از اینستاگرام – راست چین

ما پکیجی طراحی کرده ایم که به شما کمک میکند؛ رشد چشمگیری در اینستاگرام داشته باشید و ایده مناسب خود را برای شروع فعالیت پیدا کنید و بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. رسیدن به این عدد غیر ممکن نیست و برای رسیدن به آن کافیست رازهای فعالیت حرفه ای در اینستاگرام را یاد بگیرید. اگر فالورهای خود را برای لایک و اشتراک گذاری محتوای خود تشویق نمی کنید، مهم نیست که تعداد فالوورهای شما چقدر است و احتمالاً درآمد زیادی کسب نخواهید کرد. شرکای احتمالی خود و نحوه نگاه آنها به وقایع را نیز در نظر بگیرید چراکه کسب و کارها و نامهای تجاری، مخاطبان شما را با بازار هدف خود مقایسه خواهند کرد. اگر نمیدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند پس نخواهید دانست که چگونه خدمات بهتری به آنها ارائه دهید. علاوه بر این، پلتفرمهایی نیز وجود دارد که میتوانید کالای آنها را در سایت خود به فروش برسانید و درصدی از فروش را دریافت کنید.

اینستاگرام مارکتینگ

Post was created by GSA Content Generator DEMO!

یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید یا اینکه از سایتهایی کمک بگیرید که کالای شما را در سایت خود به فروش میرسانند. البته پیش از آنکه فروشگاه آنلاین خود را راهاندازی کنید باید نکتهای را در نظر داشته باشید و آن «اعتماد مشتری» است. اینکه مخاطبان شما به مشتری تبدیل شوند برای کسب و کار شما بسیار مفید است و با وجود امکانات پستی و ارسال کالاهای فیزیکی، به راحتی میتوانید کالاها و خدمات خود را بدون نیاز به فروشگاه فیزیکی به فروش برسانید. » بدون توجه به اینکه این پلتفرم از محبوبیت بالایی برخوردار است. از نقاط ضعف این روش، لزوم داشتن یک استراتژی منسجم و یکپارچه به گونهای است سبب آزار مخاطب نشود. به عنوان یک برند، باید محتوایی تولید کنید که سبب جذب مخاطب شود. به طور مثال، میتوانید هر روز مطالبی را پیرامون تئوری موسیقی برای مخاطب خود فراهم کنید. به طور مثال شرکت «ادوبی» (Adobe) در صفحه اینستاگرام خود محتوای تولیدی کاربران را نشان میدهد و بیشترین استفاده را از این تکنیک دارد.

فالوور اینستاگرام

به طور مثال با مشاهده یکی از پستهای خود و فشردن دکمه «View Insight»، صفحه اصلی آن نمایان خواهد شد. به طور مثال اگر از سفرهای خود پستهای جذابی تهیه کنید و آنها را به کمک روشهای گفته شده با مخاطب خود به اشتراک بگذارید، این امکان وجود دارد که فعالیتهای گردشگری خود را در همین فضا گسترش دهید چراکه اعتماد مخاطب را جذب کردهاید. با این کار، علاقه مخاطب به شما بیشتر خواهد شد. هرچه شناخت مخاطب و توصیف کسبوکار از او، دقیقتر باشد، میتوان امید بیشتری به موفقیت بازاریابی داشت. استراتژیهای دیگری نیز برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارند که همگی به نوعی زیرمجموعهای از روشهای بالا به شمار میآیند اما در ادامه اشارهای کوتاه به آنها خواهیم داشت. اما در ادامه، گامهایی را برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام مطرح میکنیم. اگر هنوز به این عدد نرسیدهاید نباید نگران باشید چراکه هیچ میانبری برای این کار وجود ندارد اما روشهایی را میتوان برای افزایش فالوور مطرح کرد. بدین ترتیب، با در نظر گرفتن سلایق جستجوی مخاطبان و راه اندازی کمپین­های تبلیغاتی، هشتگ درستی را انتخاب و آن را به عنوان برندی در اینستاگرام ثبت کرد.

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند. تحلیل دقیق عملکرد حاصل از فعالیتها در اینستاگرام یک بحث بسیار حساس و کلیدی است که باید با دقت و حوصله زیادی انجام شود. در حالی که بسیاری از کارآفرینان سرمایهی زیادی برای تحصیل رسمی در این زمینه سرمایهگذاری میکنند ممکن است کسانی هم باشند که بودجهی کافی نداشته باشند و مجبور باشند به گزینههای جایگزین پناه ببرند. اگر شما بتوانید به صورت یک حرفهای در اینستاگرام فعالیت کنید، زمینههای شغلی بسیاری برای شما ایجاد میشود که میتوانید با استفاده از آنها به کسب و کار بپردازید. در سال های اخیر کسب درآمد از اینستاگرام موضوعی است که بسیاری از افراد وارد این حوزه شده اند و برخی ها ادعا می کنند درآمد میلیونی از اینستاگرام به دست می آورند!