دوره جامع مدیریت (ادمین) اینستاگرام

تنظیمات حساب شخصی من در کجا قرار دارند؟ پیشنهاد من این است که هر قدم را که من به صورت مختصر توضیح دادم خودتان به طور مفصل پیگیری کنید. 1. در صفحهای که برایتان باز میشود، یکی از گزینهها را انتخاب کنید. از بین گزینههایی که برایتان نمایش داده میشود، Unsend را انتخاب کنید. 1. در صفحهای که برایتان نمایش داده میشود میتوانید یک دستهبندی جدید ایجاد کنید، برای آن اسم انتخاب کنید و در نهایت گزینهی Done را انتخاب نمایید. 1. در بخش دایرکت، نام فردی را که تمایل دارید به او پیام بفرستید، جستجو نمایید یا از میان مخاطبان موجود در صفحه انتخاب کنید. 1. در صفحهی ارسال دایرکت، برای فرستادن عکس از آیکون شماره 1، برای ارسال پیام صوتی از آیکون شماره 2، برای انتخاب عکس از گالری آیکون شماره 3 و برای فرستادن گیف یا استیکر از آیکون شمارهی 4 استفاده کنید! 1. پس از مراجعه به بخش دایرکت، وارد صفحهی چت یا گفتگوی خود با مخاطب مورد نظرتان شوید. 1. وارد صفحهی گفتگوی خود با مخاطب مورد نظر شوید. 1. مجددا رمز خود را در کادر مربوطه وارد کنید و کادر آبی موجود در پایین صفحه را لمس کنید. از طریق این بخش میتوانید مشاهده کنید چه کسانی بغیر از خودتان وارد اکانت شما شدهاند یا میتوانید تایید دو مرحلهای اینستاگرام را فعال کنید و امنیت حساب اینستاگرام خود را بالا ببرید.

آموزش اینستاگرام

باز هم اگر محتوای جذابی در پیج خود نداشته باشید، شما را دنبال نمیکند. البته اینستاگرام تا یک ماه این فرصت را به شما میدهد که بعد از حذف اکانت، پیج خود را بازیابی کنید. این وب سایت همون لیندا تا ۲۰۱۹ آپدیت شده برای ایران است! این بار اگر میخواهید تیزر شما به تعداد مشخصی از افراد به طور کامل نمایش داده شود، فقط براساس آن تعداد متحمل هزینه میشوید، نه برای مخاطبانی که یک ثانیه پس از شروع تیزر شما، کانال تلویزیون را عوض کردهاند یا اصلا به تماشای آن نپرداختهاند. 1. لوکیشن گوشی خود را فعال نمایید و مکانی را که در آن عکس را گرفتهاید یا بطور کلی پست شما مربوط به آن است در محل جستجو، بنویسید. هنگامی که کسی بر روی پست تبلیغاتی شما کلیک می کند قابلیت CTA (قابلیت نیاز به عمل فوری) که به پست خود اضافه کرده اید نمایان خواهد شد.

به سمت راست بروید و روی آیکون مدیریت چرخ دنده (Manage gear) کلیک کنید. هشتگ های برند شده سبب می شود پست های اینستاگرامتان اغلب توسط افرادی که شما را می شناسند شناسایی شود و شما را راحت بیابند .هشتگ های اجتماعی نیز توسط کاربران اینستاگرام تولید می شوند تا بتوانند روی یک موضوع تمرکز کرده و به راحتی آن را دنبال نمایند. این نکته را تمامی پست های تبلیغاتی خود به یاد داشته باشید. 1. برای پیدا کردن پست های ذخیره شده نیز کافیست به صفحهی پروفایل خود مراجعه کنید. این قابلیت یکی از آپشن های کاربردی موجود در بخش دایرکت میباشد. سپس گزینهی Settings را در نیم پنجرهی باز شده، خواهید دید. 1. پست خود را برای انتشار آماده نمایید و در صفحهای که لازم است کپشن، تگ و لوکیشن اضافه شود، گزینهی Add Location را انتخاب کنید. 2. از میان لوکیشنهای ثبت شده، لوکیشن مورد نظر خود را انتخاب نمایید و به پست خود اضافه کنید. Data was created with the help of GSA Content Generator Demoversion.

شما نمیتوانید پیامهای دریافتی راپاک کنید و اگر بخواهید پیامهای شخصی را از دایرکت خود حذف کنید، میبایست کل مکالمه را حذف نمایید. یکی از محسوسترین این تفاوتها مربوط به گزینهای میشود که با عنوان Contact در کنار گزینه Edit Profile شما واقع شده است. Notifications: نوتیفیکیشن همانطور که مشخص است مربوط به اعلانهای اینستاگرام است. Security: بخش Security مربوط به تامین امنیت پیج و اکانت شما در اینستاگرام است. قصد راه اندازی یک پیج دارند و میخواهند از اینستاگرام کسب درآمد کنند. این روزها اکثر ما به سبب استفاده مداوم از اینستاگرام در طول روز تا حدی با روشهای کسب درآمد از اینستاگرام آشنا هستیم با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با راههای کسب درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم. بیشتر دورههای آکادمی دیجیتال مارکتینگ پلت به صورت عملی و مرتبط با بازار کار ارائه میشوند و از مهمترین این دورهها میتوان به آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ، دوره پیشرفته مدل کسب و کار و استراتژی دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد. بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ مفهومی از بازاریابی برند، محصول و یا خدمت شما در فضای دیجیتال میباشد. با تمرین کردن شما هم مسلط بر موضوع خواهید شد و هم، در حین تمرین کردن ایده های جدید و جذابی برای تولید محتوا های آینده به ذهنتان خواهد رسید.

This post was done by GSA Content Generator DEMO!