افزایش فالوور فیسبوک – خرید فالوور فیسبوک و افزایش بازدید از سایت ایرانی لایک

میتونین تعداد افرادی رو که میخوایین فالووتون کنن ( با توجه به مبلغی که تو حسابتون دارید) رو تعیین کنید. چون روند تبلیغاتش استمرار داره پیجش رو هم یواش یواش میچینه و جلو میاد. توجه کنید وضعیت پجتون چیه، اگر تازه شروع کردید به هیچ وجه عجله نکیند و آروم آروم جلو برید. اما اگر ۵۰کا باشید و ۵۰۰ نفر رو فالو کنید هیچ مشکلی برای شما پیش نمیاد. پس شما با این روش اکثرا فالوورهایی رو بدست میارید که تقریبا به محتوای شما علاقه دارن و بدون هیچ اجباری شما رو فالو میکنن. تفاوت اصلی پیجهای تبلیغاتی با پیجهای اینفلوئنسرها در اینه که پیجهای تبلیغاتی شبیه شرکت میمون، اسمهای غیر شخصی دارن و در یک موضوع خاص محتوا تولید میکنن و هیچوقت شما صاحب پیج رو داخل محتواها نمیبینید. تفاوت بین خرید لایک اینستاگرام و دریافت لایک رایگان اینستاگرام، به راحتی قابل دیدن است؛ طبیعتا برای خرید لایک اینستاگرام باید هزینه ای بپردازید. اینکه در چه مدتی به هدفتون برسید و با چه هزینه ای تماما به این بستگی داره که استراتژی افزایش فالوور شما چی باشه. پس انتخاب روش تبلیغات به هدف و استراتژی شما بستگی داره. تو تبادل پست و استوری همه چی به پشتکار شما بستگی داره.

فالوور رایگان

This article was created with the help of GSA Content Generator Demoversion!

این تبلیغ عموما یا توی استوری انجام میشه یا توی پستهای فید اصلی پیج. پس اگر بودجه کافی ندارید اصلا سمت اینفلوئنسر مارکتینگ نرید و بجای یک تبلیغ گرون روی پیج یک اینفلوئنسر اون هزینه رو روی پیجهای متعدد تبلغاتی هزینه کنید. بعد از یکماه میتونه اکثر جنساش رو بفروشه و تقریبا سر به سر کنه. اما در پیجهای اینفلوئنسرها خود صاحب پیج هست که در اکثر محتواها حضور داره و مبنای محتواها شخص یا گروه صاحب پیج هست. بعد از اینکه اونها شمارو بعنوان لایک کننده، کامنت گذار یا فالوور دیدن میان و به پیج شما سر میزنن. چون شما بصورت رایگان افزایش فالوور واقعی با کیفیت دارید و در کنار افزایش فالوور افزایش بازدید و لایک و کامنت هم خواهید داشت. همچنین قابلیت دیگری با عنوان «مخلوط» در برنامه وجود دارد که علاوه بر فالوو کردن، پست ها را لایک کرده و کامنت نیز ثبت می کند تا حساب شما دیرتر بلاک شود. الگوریتم فیس بوک، پخش زنده را اولویت بخشیده و در News Feed بالاتر قرار می دهد.

هزار لایک رایگان

رتبه بعدی به Katty Perry خواننده مشهور آمریکایی با تعداد فالوور 83.6 میلیون و تقلبی بودن ۵۳ درصدی از فالوورهایش، در رتبه دوم قرار دارد. صفحه شما با یک بار انتشار در یک صفحه پر مخاطب در معرض دید هزاران کاربر قرار خواهد گرفت. بهتر است تا از او بخواهید تا انتشار استوریها را از چند روز قبل به مخاطبانش اطلاع دهد. اینستاگرام تقریبا برای تمام فعالیتها مثل لایک، کامنت، فالو، آنفالو و دایرکت در روز یا در ساعت محدودیت داره. استفاده از هشتگ های مبتنی بر رویداد های روز هم میتونه مفید باشه . ایشون میگفت یکبار برای یک رستوران تبلیغ کرده و رستوران در عرض ۲ ساعت ۱۰کا افزایش فالوور داشته و چند وقت بعد برای یک رستوران دیگه تبلیغ کرده و کلا ۵۰۰نفر هم به پیجش اضافه نشدن. ایندفعه برای تبلیغات کنار پیجهای ارزون با یکی دوتا اینفلوئنسر هم کار میکنه. لایک یا ارائه یک نظر ساده در مورد پست های یک نام تجاری دیگر می تواند به جلب توجه آنها کمک کرده و فرصت همکاری برای تبلیغات متقابل کسب و کارتان را فراهم آورد تا هر دو طرف بتوانند لایک بیشتری در فیس بوک دریافت کنند. در این میان اینستاگرام یکی از معروفترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی است که ویژگیهای گسترده و منحصر به فردی به کاربران خود ارائه داده است و توانسته بر دیگر رقبای خود پیشی بگیرد.

در این برنامه اطلاعات دیگر کاربران به شما نمایش داده می شود و در صورتی که شما تمایل داشته باشید می توانید با فالو كردن آنها سكه بدست آورید. اگر بتوانید وقت بیشتری بگذارید، درآمد بالاتری به دست می آورید. این اپلیکیشن نیز مانند نینجاگرام، هشتگ های محبوب را برای شما لیست می کند تا بتوانید در پست هایتان از آن ها استفاده کنید و احتمال دیده شدنتان در بستر اینستاگرام بیشتر شود. یکی از مسائلی که در رابطه با پیشرفت پیج اینستاگرام مطرح می شود، فالوور رایگان است. وقتی شما یه اکانت اینستاگرام رو میبینین، انتظار دارین که مال یه فرد واقعی باشه. اگر اینکار رو بیشتر از ۲ساعت تکرار کنید ایسنتاگرام به شما پیغام میده و جلوی شمارو میگیره. اینکه چجوری تشخیص بدید چکاری برای شما مناسبه یکشبه اتفاق نمیفته و در طول زمان و با استفاده از روشهای مختلف کم کم متوجه میشید که چه روشی برای رسیدن به هدفی که مدنظر شماست بهتر جواب میده. یعنی شما وقتی در زمینه تبلیغات میتونید حرفه ای باشید که کلی تبلیغ موفق و ناموفق انجام داده باشید و بتجربه متوجه شده باشید چه تبلیغی کجا مناسبه و چی کجا مناسب نیست.