آموزش کسب درآمد از اینستاگرام + 4 ایده پولساز کسب و کار اینترنتی

تبلیغات اینستاگرام فرصتی منحصر به فرد را برای برندها فراهم میکند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایند. خیلی از افرادی که از من سوال میپرسند یا برای مشاوره پیش من میآیند، میگویند فلان پیج که رقیب ماست ده برابر ما فالور دارد و میخواهند بدانند چه طور باید دنبال کننده زیادی جذب نمایند. اینستاگرام مارکتینگ چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ عدد فاوئر برای پیج هایی که میخواهد تبلیغ بگیرند (اینفلوئنسرها،بلاگر های ویا پیج های تفریح و سرگرمی) تا حدی مهم است که در مورد این پیج ها کلا سیاست من به عنوان یک مشاور متفاوت از پیج های کسب وکار است. در غیر این صورت، تبلیغ شما فقط در فیس بوک نشان داده میشود. یعنی از همان فونت هایی استفاده کنید که در وبسایت و دیگر متریال های بازاریابی خود استفاده کرده اید. فیلترها میتوانند ظاهر و حال و هوای عکس یا ویدئو را به میزان قابل ملاحظه ای تغییر دهند؛ بنابراین، تنها باید از تعداد اندکی از فیلترها استفاده کنید تا یک تصویر مناسب در اختیار داشته باشید. Frooti، بزرگترین برند فروشنده ی نوشیدنی های میوه ای در هند است. Content was generated with the help of GSA Content Generator Demoversion!

اینستاگرام مارکتینگ

برای کمپانی های B2C، کانال هایی مانند اینستاگرام و پینترست معمولاً می توانند ارزش بیشتری نسبت به پلتفرم های بیزینس محور مانند لینکدین داشته باشند. با وردپرس و افزونه هایی که ارائه کرده است می توانید همه چیز را کنار هم داشته باشید. در حالی که فیس بوک گزینههای مختلفی برای تبلیغات ارائه میدهد، تنها تعداد معدودی میتوانند شامل تبلیغات اینستاگرام به عنوان گزینه مناسب باشند. به عنوان مثال، اگر CLV شما ۳۰۰۰ دلار باشد، ممکن است ۵۰۰ دلار آن برای یک کمپین تبلیغاتی خرج شود. میتوانید یک پست موجود را تقویت کرده یا محتوای جدیدی را بارگذاری کنید تا به عنوان تبلیغات اجرا شود. افرادی هستند که امروز کسب وکارآنها خوابیده و رونقی ندارند و به دنبال راهی هستند تا ازپس مخارج وپاسخگوی هزینه های زندگی خود باشند وهمچنین افرادی هستند که میخواهند چندین شغل را داشته باشند ویا حتی باتوجه به شناخت کسب و کارهای اینترنتی علاقمند شده اند. افراد زیادی هستند که از خرید و فروش دامنه به درآمد اینترنتی بسیار بالایی رسیده اند و این شغل به زمان و سرمایه کمی نیاز دارد .

قول میدهیم که کمتر از یک روز کاری به سوال شما پاسخ دهیم.

این متن نقش بسیار مهمی در جذب فالوور ایرانی جدید در پیج شما دارد. یکی از مهمترین مزیت های خرید فالوور ایرانی واقعی بدون ریزش این است که سبب رونق کسب و کار اینستاگرامی شما می شوند. اگرچه که شما نمی توانید از این مزیت استفاده کنید اگر ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی نکرده باشید. یک هدف را انتخاب کنید و نام کمپین خود را بر اساس آن برگزینید. اگر قصد انتشار نقل قول یا طرح های چندلایه ی متنی را در تصاویر اینستاگرام دارید، باید فونت را برمبنای مشخصات برند خود انتخاب کنید. قول میدهیم که کمتر از یک روز کاری به سوال شما پاسخ دهیم. راهنمای ما را دنبال کنید و از بهترین راهبرد استفاده در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود الهام بگیرید. بودجه خرج روزانه یا بودجه عمر را برای تبلیغ، تنظیم کرده و تاریخ شروع و پایان فعالیت خود را مشخص کنید. در هر حوزه ای که فعالیت می کنید میتوانید پست های سرگرم کننده منتشر کنید. فیتلرهای اینستاگرام میتوانند تصویرهای آماتور و مبتدی را تبدیل به عکس های حرفه ای کنند. همه ی بازاریاب ها ضرورتاً عکاس حرفه ای نیستند؛ بنابراین، معرفی چند قانون کوتاه درباره ی کمپوزیسیون خالی از لطف نخواهد بود.

خود به کار ببرید.

حتما شما افراد زیادی را می شناسید که در اینستاگرام معروف هستند و از راه تبلیغات درآمد های چند ده میلیونی دارند، شما هم اگر راه درآمد از اینستاگرام را بلد باشید، میتوانید از این راه کسب درآمد کنید. این ارزیابی ها در پنج دسته تقسیم بندی می شوند و کاربران از هریک از این پنج دسته استفاده کرده و سایتشان را آنالیز می کنند. شما میتوانید با پیروی از 21 نکات زیر راهکارهای مهمی را در کمپینهای اینستاگرام مارکتینگ خود به کار ببرید. این برند با استفاده از یک نرم افزار هوشمند، پست های متن محور منتشر میکند و از طریق حفظ ساختار و مشخصات فونت با مشخصات باقی بخش های برند، فالوئرها میتوانند محتواهای متعلق به هداسپیس را در صفحه ی اول خود تشخیص دهند. ایمان خلخالی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی راهبری پروژه های نرم افزاری از دانشگاه UBC کانادا بنیانگذار وبینار دیجیتال مارکتینگ ایرانیان و از افراد فعال در زمینه مدیریت و دیجیتال مارکتینگ در ایران میباشد. قبل از شروع اینستاگرام مارکتینگ مخاطبانی را که میخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید تعیین کنید. نام کاربری پیج شما: ابتدا برای شروع در اینستاگرام باید یک پیج افتتاح کنید، نام کاربری پیج شما یا همان آیدی پیج شما معرف کسب و کارتان به افراد بسیار زیادی در اینستاگرام می باشد.